數學堂葉sir好嬲-3-' 成日都搞錯細過0同大過0
英文listen作文囉-0- listen要作文?!開玩笑?
企財小測,,,準備下一次既補測,,,原來MISS唔記得左補測果D人要留堂-0-'
音樂堂聽果手日文歌真係好聽,,,不過成日係度播D改編歌Zzz
班主任堂本來去睇打波,,但係落雨-3-' 係呢個時候我係最得閒既,,,
今日早會話聽日開始唔開金魚池果邊道門,開0外一邊果道門-3-'
為左就校長就要我日日行多條勁長既路-3-'
數學堂派小測,,9/10 差一分-3-',,,教判別識,,有D唔識..
英文堂成堂都唔知上過D物野Zzz 抄抄抄
通識堂下次到我果組出去教-0-' 又係抄抄抄抄
中文堂唔記得交繆思-3-'要留堂-3-'
生物堂去左睇豬心,,原來個心係咁硬既,,,
放學補測英文,,一定合格!!!跟住就留埋中文同企財,,留到4點9到
今日好多人同我講生日快樂,,係呢度講聲多謝先..
7點半同源去調景嶺搵肥尹,暗瘡同雞俊..甚住細孖黎左,,
6個人去圖大睇精武風雲.陳真,,睇完去食野
本來今日可以開開心心食蛋糕,,而家變左食咖哩-3-'
D咖哩好拿,,拿到食唔落-3-' 食完之後諗住去網吧玩-3-'
之後果度就收,,唔比玩-3-' 跟住就要返屋企啦...
16碎既生日真係好好好悲哀