| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 8 日 星期二  |
| 2010-06-08 |
分類: 未分類 |
今日全日都係考數學,,,MC OK啦```
考果時狂流鼻涕囉- -,,,聽日帶多幾包子巾
跟住小息無溫書,,,一到考卷一果時好精神!!
派卷果時狂睇份卷,,,P.18 我O曬嘴,,,月睇月後極極極難做- -'
頭果幾版全部識做,,,後面D題目極變態- -'
好多都唔識做,,,數學卷一係失敗既,,,希望MC拉返高D分啦@@'
聽日考通識同英文,,,溫小小算,,
|
2010 年 6 月 7 日 星期一  |
| 2010-06-07 |
分類: 未分類 |
今日考中文閱讀先,,,多謝黃惠嫻老師比我地D貼屎,,,
真係全部照出,,,連次序都係一模一樣,,爽呀 不過我諗都係合格到..
小息好鬼死無聊,,,要我地落去,,唔可以留係禮堂入面- -'
考寫作果時先難頂,,比成1個鍾頭30分我地,,,仲要對正個冷汽口,,,
凍到死,,,放學補習,,,聽日考數學 嘩,,,正呀~
補完習訓教,,,訓到8點幾,,今晚都唔知訓唔訓到- -' |
2010 年 6 月 4 日 星期五  |
| 2010-06-04 |
分類: 未分類 |
今日係今個學期最終既一日,,,,
早會張俊晗上去分咩享呀,,,熱到死,,,
數學堂都係汁flie,,,好忙@@'
化學堂做小測,,,講埋小小野,,,最後一句,,考試加油了
一打鍾跑落去維地買野食,,,超小人^^哈
英文堂知道黎明可能要走,,係比華dee搞到佢走,,詳細情況我地一致認同 唔同人講,,我地成班都喊,,
我都想喊,,但係點都要忍住,,,我想收返我之前對佢既見解,,,希望佢下年可以留低
我都估唔到華dee係咁鬼狗嫁,,成日針對我地果班D人,,,
石尹堂同肥尹傾計,,,跟住hei姐比左一張卡我,,,我寫左我對黎明成年既感想,,,成張卡比我寫滿
曬,,,相信佢睇完應該會再喊多次T^T,,,放學親手比張卡黎明,,跟住就走左啦~
打完之後想補多句食屎啦華dee |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 98 | »
|