今日早會完上去,肥陶狂係度煩住曬 到左6樓 一野撞落佢到
比李惠蓮斷正,我都估唔到佢係前面-_-'比佢鬧左陣,我都覺得冇咩野
因為佢中2果時鬧人鬧得仲恐怖,E maths覺得好無聊 因為今日教既係比@@
lunch time比鍾朗拉住我狂自轉,上次玩到訓左係地下,今次竟然可以行到直線^^
中文堂黃惠嫻又睇報紙,仲要比超多功課-_-
TSA有幾個人偷走,數學都唔留低 真係走寶啦^^''
終於放假啦,可以日日訓到12點幾啦^^''
第一堂係班主任堂,閱閱角-_-' 亂咁睇
視藝堂做陶泥,嘩哈哈 做左舊屎出黎^^
普通堂多得性感本普通話書我先唔洗罰企^^
英文堂有9個人去左共創,原來黎明佢既童年好慘XP
佢既童年只有讀書,冇玩呢樣野-_-'
返埋聽日就可以放假lu^^'
今日第一堂係物理堂,哈哈 好彩happy有數學功課比我做,如果唔係我一定悶死XP
中文堂黃惠嫻冇返,肥威代堂帶著成班人入黎 唉,唯有狂做珠璣啦-_-'
英文堂默書 即時溫左5分鍾,結果得64分-_-'
通識堂悶到嘔,訓左4個字就放學
TSA做作文,原來唔洗作450字咁多-_-'我張份作文掉係枱到 跟住走左
去左呀鼻個呀姨到食野,買左2杯珍珠奶茶,其中一杯係冇珍珠-_-'