今日早會旋旋竟然上台@@果幾個人狂講雞腸 都唔明佢講咩'
數學堂方SIR冇返,miss甘代 比左份溫習工作紙我地做,哈 做到hihi地XP'
英文堂同人傾下計 咁就過左堂....
生物堂講到食物維生素果時,有人話西籣花有唔知D咩用,一講起西籣花,就諗返起上次性教育講座有人講咩咩西籣花XD
化學堂呀sir又再次起腳 好man呀@@
English listen:同源狂講我地果班D人似咩動物,一講到肥偉似D咩就笑到流眼淚
今日返學戈時有D雨,哈 又唔洗早會
上到去溫中文,唉 溫極都溫唔入腦
E-maths堂溫返D錐體同柱體
音樂堂好彩有帶file姐`
中史堂悶到嘔泡,孫中山既野真係....
英文listen竟然走火警@@,但係原來係潮濕關係...落到去曬太陽 囧了
電腦堂統測,死人張俊晗,又唔同我改左先...
中文堂成堂溫書.....衰人黃惠嫻 比D流料我地
統測係魚蛋呀sir看,我溫戈D野全部冇出
第二同第三篇文難到,睇黎去唔到55分以上嫁啦
今日早會估唔到可以咁快就完^^
班主任堂仲以為可以做功課,但係要做咩野閱閱閣=[
就黎完戈時芝娃娃調左性感同我坐 囧 (左性感 右肥偉)
視藝堂用毛筆畫野,我簡畫蝦= = 畫到好似成條蟲=[
化學堂唔記得帶書,好彩今堂小測 測化學識 希望合格@@
lunch time性感狂係度唱歌 嘩,好難頂係左右喇叭一齊唱 囧