今日個早會超凍,有陣風吹過黎 凍凍凍
中史原來要做作業,好彩上堂有聽書...都識做既
PTH堂做姓名既練習,都唔明點樣做...
數學堂 呀sir同我地溫書=] 而家除左平行4邊形同三角形之外,其餘都識曬..
中文堂作文,題目自訂 我緊係作鬼故啦!!
生物堂冇帶到功課T T ,好彩唔洗記413...
數學TSA做既數超正 終於可以做返中三教既數啦!!
由於聽天放學燒野食,所以就要收$,我想唔比嫁 但係比細孖捉住左><
唉~都係要比$20出黎先走得XP''
今日返學戈時超凍,爽呀 好耐冇試過咁凍
唔洗早會,上去班房做功課
英文堂仲以為佢會睇返D功課,點知佢又冇.....
中文堂miss又比珠璣我地做,攞命囉
今日竟然唔洗PE堂-_-' 早知我就唔著PE三啦
數學堂 方sir比上年份統測卷我地做,O no,超多唔識-_-''
今次數學統測一定要有75以上
今日又唔洗早會,希望聽日都唔洗啦~~
數學堂光明正大做珠璣,呀sir都冇收到 好野
英文堂無無聊聊咁抄野and寫野,咁就過左一堂啦...
中文堂,呀wun播殘酷遊戲既MV出黎睇,我就唱 今次黃惠嫻又會咁醒目,識得走過黎收左部電話
食飯睇咩咩公處,都幾好睇 鄭融個冬菇頭好正A_A
家政堂做海綿蛋糕,miss話今日有個班做到個蛋糕好高,我做完出黎個蛋糕真係.... 囧爆