..........
yiklong2008
暱稱: 奶奶
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-12-03
2010-12-02
2010-12-01
2010-11-30
2010-11-25
文章分類
全部 (292)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 292
留言總數: 1621
今日人氣: 9
累積人氣: 9886
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 24 日  星期三   晴天


2010-02-24 分類: 未分類

今日第一堂上左去禮堂講野,我係看台狂入D電池落去D對講機到

視藝堂做毛筆畫野,畫到超靚....

食飯戈時落去216入部電腦...上返班房激嬲左鍾朗,以經同我and源絕交

中文堂我狂療鍾朗,一句都冇應我,源比人收埋部電話

英文堂check homework,唉 做左幾個比佢,以經好比面佢嫁啦,又記我413

呢個學期既413全部都係呢條友記

TSA....麻煩,超唔想做戈本TSA,討厭做返中二D數

放學落左地下幫手入野,聽日要7:45分前去到TKO Sports Pitch

比比面 留個cm啦`



2010 年 2 月 23 日  星期二   晴天


2010-02-23 開心 分類: 未分類

今日早會話長毛會黎講講座,聽到都超興奮!!

物理堂呀SIR次次都鬧人,教書教得好慢呀-__-''

中文堂狂做英文功課,我光明正大咁做,MISS都唔理我 哈哈

英文堂好彩我遲上去413,如果唔係,我可能又記留堂班LU

數學堂以經唔記曬D數係點做lu-__-''

食飯戈時落去216搞戈部電腦,入好部電腦又攞返出黎

通識堂:miss話第9堂會有好多人走,所以帶我地落去聽講座...(我以為F3,F4一齊去聽-_-'')

長毛入到黎戈時全埸控動,本人真係超型仔.....

我係看台到睇文英部電腦,哈 F3既學生證比我睇左超多

佢走戈時有人問佢攞簽名-__-''(珍奇到O嘴)

放學戈時要準備25號運動會D野,唉 聽日又要TSA



2010 年 2 月 10 日  星期三   晴天


2010-02-10 分類: 未分類

今日早會又要聽D班分享,黎黎去去都係多謝咩咩老師同多謝你地咁多年既教導

呢D野以經聽到好悶

中史堂派返份小測,哈 好彩合格...

數學堂做練習,呀sir派假期功課,比我4個字極速KO

中文堂成堂睇三國演義既卡通,超悶

英文堂講作文份野,講唔講都亂做嫁啦

今堂既生物堂好有趣,講到黑頭既問題 真係....

放學留係班房默書,一定勁高分 因為我出貓

聽日就放假啦,好ya`