今日早會話長毛會黎講講座,聽到都超興奮!!
物理堂呀SIR次次都鬧人,教書教得好慢呀-__-''
中文堂狂做英文功課,我光明正大咁做,MISS都唔理我 哈哈
英文堂好彩我遲上去413,如果唔係,我可能又記留堂班LU
數學堂以經唔記曬D數係點做lu-__-''
食飯戈時落去216搞戈部電腦,入好部電腦又攞返出黎
通識堂:miss話第9堂會有好多人走,所以帶我地落去聽講座...(我以為F3,F4一齊去聽-_-'')
長毛入到黎戈時全埸控動,本人真係超型仔.....
我係看台到睇文英部電腦,哈 F3既學生證比我睇左超多
佢走戈時有人問佢攞簽名-__-''(珍奇到O嘴)
放學戈時要準備25號運動會D野,唉 聽日又要TSA |