今日8點1返到去學校,文英又話8點1上車 點知成8點5先上得車- -
去到大會堂汁野,一路汁一路see下D人既好綵排
到12點3,去左附近既酒樓飲茶,食到超飽
食完同juno買只汗劑- -
返去會埸睇表演,魚蛋個look我真係頂唔順了
哈 影野呢D交比朕既助手啦 姓周果位仁兄
一人個F.6既人個頭同8兩金一模一樣- -
可能係佢既後人,相似度90%,我坐系看台到 竟然有2個不明女子坐左系我左右邊- -
D香水仲要係勁濃囉,臭到嘔
唉,最早去到但係最遲先走得,D老師都走曬囉:O
今日上到班房發下個靚夢先...
發發下文英叫總務D人落去216,落左去之後,佢講返聽日音樂會既事..
視藝堂修補返我既陶泥,我一攞上手 成舊爛曬- - 要重頭搞過- -
化學堂成堂做工作紙 無聊'
lunch time落去216整野 整整整,話咁快就要上堂
中文堂默書,叉D比人踢爆出貓 死狗利- -
放左學去216整野,魚蛋唱D歌好高音-3-'
整到6點幾先肯放我走- -
聽日要8點1返到學校,可憐 想訓多陣都唔得
比下面啦~留個靚靚既cm啦~
連續4日都唔洗早會 爽'
中文堂作文,D人系度諗緊點作果時我都差唔多作曬- -
英文堂黎明竟然講耍太極- -ON居
數學堂有野唔明啦!!等高線斜率= =??
lunch time同happy慶祝生日...
地理堂MISS竟然唱生日歌A_A 唉 點解我生日要係放假呀>.<
通識堂成堂都差唔多都係抄作業..