琴日夜晚9點幾去左坑口百好到打邊爐
去到戈到,B C D E班既人都係到,我狂飲汽水,D野食狂比肥尹食曬
埋單 成惠$98,我飲左7罐汽水同食左幾塊牛肉-_-'',真敗家囉....
食完之後係街到行,佢地班人好醉喔
陳雄琴日狂踢個垃圾同,結果比路人甲鬧,哈哈
成班友係到hea,搞到我好似變埋D不良少年-_-''
跟住同源,餅3個返歸..
今日竟然會遲到-_-''返到去都8:30-_-
E Maths堂,呀SIR同我地溫書 爽
音樂堂仲悶,做工作子,張工作子竟然又會有英文抄?!
中史堂文英過黎揾我,唔該揾李逸朗呀,D人仲狂笑我-_- 呀餅仲要狂講李逸朗呢個名。。。
電腦堂做埋D上堂做過既野,小測竟然有6/9,太神了
中文堂成堂又冇講到書,比作文我地做
放左學係班房等黎明黎默書,默左之後去413,今日竟然係旋美人睇著我地@@
佢狂叫人罰企,又狂係度屈人 真係....
今日第一堂去左禮堂,悶悶悶,哈 係看台唔洗唱校歌同企係身
數學堂重溫返之前既野,開始唔記得-..-
視藝堂仲無聊,成堂都係講野 冇咩點畫畫
化學堂呀SIR講D野終於有小小明啦
普通話,黃惠嫻比我地食住上(聽歌啦MISS!!)呀餅係我前面狂唱第幾個100天-_-''
食飯戈時有好戲睇(潮陰vs達暉),佢地2個又唔知點解打架啦!!
英文堂成堂汁file,好多野都唔見曬 囧
放學本來要TSA既,但係黎明太好人啦 比我地落去聽一陣歌
4點3聽完速速上返去班房上堂,5點3閃人