今日早會又要聽人上去早會台到分享,播歌又唔唱-_-''
英文堂冇做到功課,比黎明記左野
音樂堂又唱紅日同戈手英文歌-_-''
PE堂做熱身戈時熱到火屎咁,跟住要打蛙艇,打到手殘
食飯戈時,D人又圍肥尹,達虧攞起我張檯
中文堂佢又比工作紙我地做,做到想死-_-''
數學有得學新野^^,好容易姐
今日唔洗早會,超正
生物堂去實驗室做實驗 哈哈
中文堂happy坐我個位,我張燈成日跌,搞到我個眼鏡盒爆曬-__-''
化學堂仲諗住有得去實驗室,點知又冇去-_-''
今日竟然有得落去聽講坐,諗住唔去幫手影野,但係比文英捉左出去幫手-_-''
企左成一個鍾 超累,聽戈個人講野,佢講左戈句(講初口啦)要囧了
佢講講下眼濕濕-_-'',佢講緊果時我見到好多人係度期土-_-''
就完戈時上去2樓汁野,文英講埋2月25號邊個同我一齊做物資管理,好似叫做周梓俊-_-''
今日第一堂係數學堂,坐標D野唔係好識-_-''
跟住上音樂堂,唱戈手紅日唱到冇氣-_-''
英文listen做戈本粉紅色既野
食飯戈時落去罰企,一路罰一路做珠璣,D字好
電腦堂越上越無聊
中文堂成堂做被動句D練習
放學去cut頭髮,哈 一個月就cut一次,正
超人頭又重出江湖啦