..........
yiklong2008
暱稱: 奶奶
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-12-03
2010-12-02
2010-12-01
2010-11-30
2010-11-25
文章分類
全部 (292)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 292
留言總數: 1621
今日人氣: 16
累積人氣: 9858
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 26 日  星期五   晴天


2010-03-26 分類: 未分類

今日有好多人黎左我地學校考試,早完會上去課室要用後樓梯-_-

普通話堂本書唔見左,又要罰企>.<

數學堂狂做數,哈哈

英文堂去左2樓7B班房上堂,唉 係果度上堂超眼訓

放學返屋企換三,跟住出左MK,買左6件三 1條牛仔褲成惠$570

去左間茶餐廳食左小小野咁就$43



2010 年 3 月 24 日  星期三   晴天


2010-03-24 分類: 未分類

今日第一堂係數學堂,三角比 又要記返sin,cos,tan D野啦><

英文堂黎明冇返,芝嘩嘩上曬全班,係咁呀芝呀坐 好煩...

中文堂黃惠嫻冇返-_-'何sir同我地做單元評估

化學堂葉sir又冇返,李惠蓮代堂-__-'

家政堂做腸肉卷,做左6舊出黎,食落去 嘩,好正-_-'

 



2010 年 3 月 23 日  星期二   晴天


2010-03-23 分類: 未分類

今日唔洗早會,但係行上去班房果時個頭好暈=[

E Maths呆下呆下,三視圖 都唔知咩黎-_-'

音樂堂今日唱左手我覺得幾好聽既英文歌^^

lunch time我一起身,輝gor即卡成個D低sorry

電腦堂OK啦,哈 又學多左樣野..

中文堂太多人去左共創,所以呢堂聽歌 哈哈=]

放學返屋企,過左一陣樓下勁多人 打開個槍,勁大陣煙味,原來下面火燭-__-'