今日有好多人黎左我地學校考試,早完會上去課室要用後樓梯-_-
普通話堂本書唔見左,又要罰企>.<
數學堂狂做數,哈哈
英文堂去左2樓7B班房上堂,唉 係果度上堂超眼訓
放學返屋企換三,跟住出左MK,買左6件三 1條牛仔褲成惠$570
去左間茶餐廳食左小小野咁就$43
今日第一堂係數學堂,三角比 又要記返sin,cos,tan D野啦><
英文堂黎明冇返,芝嘩嘩上曬全班,係咁呀芝呀坐 好煩...
中文堂黃惠嫻冇返-_-'何sir同我地做單元評估
化學堂葉sir又冇返,李惠蓮代堂-__-'
家政堂做腸肉卷,做左6舊出黎,食落去 嘩,好正-_-'
今日唔洗早會,但係行上去班房果時個頭好暈=[
E Maths呆下呆下,三視圖 都唔知咩黎-_-'
音樂堂今日唱左手我覺得幾好聽既英文歌^^
lunch time我一起身,輝gor即卡成個D低sorry
電腦堂OK啦,哈 又學多左樣野..
中文堂太多人去左共創,所以呢堂聽歌 哈哈=]
放學返屋企,過左一陣樓下勁多人 打開個槍,勁大陣煙味,原來下面火燭-__-'