今日早會聽個中文唔知咩咩既野,企起度都覺得好眼訓
班主任堂睇禁毒既片,個二家姐好靚呀^^
數學堂派卷,好扯火呀,得35/70,只係剛剛好合格 失敗
化學堂做小測 唉,下年打死都唔簡化學讀..
普通話堂本書唔見左-3-' 搞到今堂要企
英文堂背默書紙果2段野,哈哈=]緊緊好背到^^
放學TSA,今日本來係中文,但係變左英文-_-' 仲要係口試黎= =
講返琴日先,物理堂冇左性感係度,第一次上物理都係可以咁靜....
中文堂派卷,囧了 我果35/100,死左佢好過
英文堂派卷,哈哈 閱讀理解可以攞到咁多分既,23/100 黎明果班排8/19名 -0-'
數學堂方sir仲未改卷,又唔快D改好佢 好想快D知道攞幾多分呀
通識堂做感受集,寫落去D野好多都係9up
放學肥偉,肥SO,雞俊,女人,源同億黎左我屋企,夜晚餅,happy同青蛙黎左
超多垃圾要我汁,搞到好似變左個垃圾佬
今日早會講得超小野,可以好快咁完左
英文堂黎明同我地溫書,我聽都冇聽到
小息落去食早餐果時見到魚蛋,haha 挑戰數學邊個高分D 輸左一包朱奶,所以我一定要win
PE堂拉蛙艇,哇 2:21拉完500m=]
lunch time唔知點解想做功課-_-
於是狂做功課,做既途中不斷化比人狂搞
數學都係比工作紙我地做 做到好悶啦
放學考英文,以經好認真咁做 睇下攞幾多分先~
今日我成家人去左台灣,所以得返我一個 鍾朗,源,餅同肥so上左黎我屋企玩....比人倒亂 果個賤人唔好講啦
攞住部垃圾手提,用部垃圾手提既垃圾功能黎影我....