今日係早會凍到就黎結冰,仲要有老師上去分享= =
物理堂個呀SIR教左咁耐,都唔知佢講咩-_-
係中文堂完左即克同黃惠嫻講,佢話揾芝嘩嘩調-_-
我話想鋼牙調番後面,因為佢可以同我傾計,跟住有D人話我鍾意鋼牙,當時超OOO嘴>0<
我最鍾意既數學堂今日竟然係入番D工作子-_-''
lunch time:一如以往,都係去3樓電腦室
通識堂,紋紋姐講考試既野=悶
聽日咁凍,都係唔番學啦~
昨天比呀媽叫左我去長洲= =
去到渡假屋又燒野食 囧
今日去行一行長洲既野,行行下見到李惠連= =,佢同我and呀媽講左陣野
跟住我再行,見到西瓜,我叫過佢,佢可能聽唔到,我走左去第二到
突然有一個人大叫(奶奶),一時之間嚇親我,見到西瓜係我既光榮 haha~
跟住6點幾戈陣自己走人~
今日攞住2袋炭番學校,重到死-_-''
我地係第一班去到,去到透爐透左超耐''
燒到冇曬野我同源佢地玩捉依人-_-'',結果係我做= =
跑到我死下死下,跟住突然落雨= =,被迫要走人
係旅行巴果度狂玩電話xp''番到學校以為走得,結果要留到3:30先走得= =
放左之後同暉,源去I-ONE打機,D機廢到死囧
番到屋企隻腳超痛,隻手又比D不明物體針到囧