|
|
2007 年 6 月 4 日 星期一  |
| 無聊 & 考試 ~~~~ |
6月3日:
今日十分之無聊 .... 係屋企發毛 & 無咩事發生~~ 所以今日無咩野寫 ..... 不過聽日就要考中文ロ試心情好鬼緊張 !!!!! 
6月4日:
終於到考中文口試的日子了 ....... 1:30 起身 之後食野同等時問過 ~~ 3:00 開始起程去目的地 "樂善堂梁銶琚書院" ~~ 4:00 入報到室 之後去備試室 ... 4:30 開考 心情好亂 驚唔知講D咩 !! 考完之後返屋企食飯 之後再等6月27日考英文口試 ...... 
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 2 日 星期六  |
畢業喇 ~~~  |
話咁快就到左 6月2日 喇 ..... 呢一日對我黎講十分重要 因為過左呢一日我就真真正正咁變成一個雙失的少年 ~~ 我真係唔想過呢一日 ~~~
回想返我只係入左黎余二都係得個兩年到 ... 但係我覺得我好似入左黎好耐讀左好耐咁 因為比我好快咁認識到D朋友仔&老師們 .... 我仲記得我初入余二個陣不足一個星期已經同D朋友&老師打成一片 ~~~ 我仲好記得我地班既班主任來仔講既一句說話 "我地班就好似一家人咁" 我聽完後真有同感 ...... 因為雖然大家只係同學關係 但當熟左之後大家都玩得好開心同來仔都一樣 !!!
係我臨變雙失少年前 我真係要多謝我呢一班同學 ( 唔可以講同學 應該講朋友仔先岩 !! ) .... 因為佢地係我初入余二個陣幫左我好多&教左我好多野 !!!! 老師就更要多謝(尤其是教過我既老師 ) 因為佢地教左我好多 ~~ 
過左今日 6月6日就到謝師宴 ...... 係謝師宴前 6月4日就考中文口試 ~~ 死緊 !!!  |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 17 | »
|