|
|
2007 年 6 月 6 日 星期三  |
謝師宴後記 ~~~  |
今日就係我地中五同學最開心既日子"謝師宴" !!!! 我要係 5:30 到去到 因為我係エ作人員之一 ~~ 我地去左 逸東酒店 度搞呢個謝師宴 ..... 去到之後 set野 悶爆 ~~ 到左6:00 D同學&老師都開始到場 ( 忙到踢哂腳 ..... 好多人呀 !!!! ) 6:30入哂場就開始 !!! 整晚都好順利D同學仔&老師都玩得好開心 ~~ 玩到11:00 大家開始做左記者咁 係咁影係咁影 有D人仲連甜品都影一餐 .... 哈哈 .....
11:30到開始散場 .... 大家都好唔捨得 ~~~ 最終我都要搭的士返屋企 .... 返到屋企瞓死左 ~~ 
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 5 日 星期二  |
買衫記 ~~  |
今日早上約左肥揇 , 阿潮 , 傑仔 , 康伯等人去香港仔買衫 預備聽日個謝師宴 ...... 我地行左 利群商場 & G2000 度睇衫 ~~ 之後我地行左成粒鐘先買整哂D野 ......而我就去左G2000度買 ~~ 足足買左成$450到(買到心痛 ) 買完之後各自各返屋企途中累到死咁 !!! 唔知聽日順唔順利呢 ~.~ ..... 聽日D人又會著成點呢 ?? 哈哈 .....真係好想快D到聽日呀 !!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 17 | »
|