|
|
2007 年 8 月 21 日 星期二  |
2007 年 8 月 15 日 星期三  |
扭傷左隻手 !!!  |
今日我又去左肥楠屋企度(留係屋企都係發毛冇野倣 , 所以就去左肥楠度) 因為今晚約左去打羽毛球 ... 其實我都好耐冇打過羽毛球喇... 見今晚佢地又約左所以又去埋 ~~ 到左晚上10:00 就去左鴨脷洲體育館度打羽毛球 ~ 點知係咪因為耐打既關係扭傷左隻右手 ..... 絛筋仲要腫左 ~ 好鬼痛呀 !!! 打完之後就搭車返屋企 ..... 返到屋企我咩都冇講就瞓左 ~ 連手痛都冇話比佢地聽 !!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 17 | »
|