|
|
2007 年 8 月 28 日 星期二  |
睇戲戲 ~  |
一跳就跳到28號 .. 因為之前個幾日都係係屋企無聊咁渡過所以唔寫喇 ~~ 但係今日就約左肥揇&阿樵去左香港仔利群商場度買33 之後就去左數碼港睇4:10既"黎多件衰鬼上帝"都幾好睇 不錯不錯 ... 之後我地由數碼港行返去華貴邨(累死人咩 !!) 去到華貴邨之後阿樵就去左返工 肥楠就返屋企 而我就去左旺角食飯(其寫係約左人食飯先岩 .. ) 食到9:30就返屋企啦 ~~ 今日就係咁啦...
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 23 日 星期四  |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 17 | »
|