yin0917
暱稱: 阿賢
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
時鐘
最新文章
冇.....
好燥呀 !!!!
又一星期啦 ~
香港仔 ...
哩排 ...
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
2007 年 8 月 28 日  星期二   晴天


睇戲戲 ~ 開心

一跳就跳到28號 .. 因為之前個幾日都係係屋企無聊咁渡過所以唔寫喇 ~~ 但係今日就約左肥揇&阿樵去左香港仔利群商場度買33 之後就去左數碼港睇4:10既"黎多件衰鬼上帝"都幾好睇 不錯不錯 ... 之後我地由數碼港行返去華貴邨(累死人咩 !!) 去到華貴邨之後阿樵就去左返工 肥楠就返屋企 而我就去左旺角食飯(其寫係約左人食飯先岩 .. ) 食到9:30就返屋企啦 ~~ 今日就係咁啦...

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2007 年 8 月 23 日  星期四   陰天


單車記 ~ 開心

原本係22號踏單車的 ... 但因為天氣關係所以取消左 就係今日補返佢 ~~ 我約左冬菇 , 康伯 , 阿樵&牛屎早上10:30係大埔墟火車站等(好累&眼瞓 ..) 之後11:30到去到大美督 我地一落車第一件事竟然係一齊去廁所 .. 我地今次求其去左一間單車店租車 好平呀全日$10飲品$5 租完車&買左兩枝促力 我地就展開今日既單車之旅 ....  雖然今日落住毛毛雨 但係都影響唔到我地 ~ 我地踏到去大埔科學園 中途我地又去左join文翰佢地 之後就成班一齊返回大美督上主霸 ... 上左主霸一陣吹完風後就還車 但文翰佢地就要返回大埔還車 我地就咁分手了  之後我地搭返火車去旺角食晚飯 .... 返到屋企累死左 即刻沖涼瞓覺 ~~

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]