yin0917
暱稱: 阿賢
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
時鐘
最新文章
冇.....
好燥呀 !!!!
又一星期啦 ~
香港仔 ...
哩排 ...
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
2007 年 10 月 20 日  星期六   晴天


哩排 ... 開心

e排冇寫同冇理個 blog 好耐啦 .... 襯今日放假寫返下先 ~~

自從開左學之後 就忘到死累到死 !! 每一日返到去就拎住個士巴拿&鎚仔 又搞到對手傷哂 .... 由8:30搞到5:00 返到屋企都要成7:00 之後又要食飯沖凉瞓覺冇哂時間去理個 blog ....

今日神咁早就去左香港仔 約左肥楠,康伯,小肥,基華,豬太&四爺去唱K  點知四爺放左我地飛機.... 剩番我地6個人,去都間K房 個間死人房凍到成個雪櫃咁 較到30度都仲係凍到咩咁..... 之後唱到一半康伯早走左 我地又少左一個人少左一份氣氛 ~~ 基華笑爆嘴 普通話又唔識唱 , 廣東話又唱唔到 , 英文就更加..... 豬太由頭唱到尾(除左去廁所之外)  小肥&肥楠(勁到難以形容)

唱到2點幾就散場 .. 之後同肥揇去左數碼港諗住睇戲 點知咩都冇得睇 ~ 然後諗住做流浪漢之際 我竟然忘記小肥話去旺角金魚街買野 ~ 跟住就約左佢係香港仔等 !!! 去到旺角之後我地由街頭行到去街尾再行返去街頭(累死) 小肥瘋狂購物買到個袋都袋唔哂仲要加多兩個大袋 ..... 之後我就返左屋企 佢地就繼續行 ~

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2007 年 8 月 30 日  星期四   晴天


又睇戲戲 .... 愉快

今日同左阿爸阿媽去左奧海城度睇"火拼時速3" 得個笑字...... 之後去返屋企摟下附近食晚飯 ~ 頂佢個肺我叫左個晚餐成半個鐘都冇得食 淨係比左杯熱華田我之後就咩都冇黎 ~ 之後我阿媽就走左去同個老闆投訴 之後佢先死返個晚餐比我 !!!!! 食完之後我發誓我以後都唔黎呢間垃圾餐廳度食飯呀!!!!!

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]