|
|
2007 年 5 月 31 日 星期四  |
耐 ..... 耐 ....... 耐 .......  |
好耐冇寫喇 .... 點知一寫返已經係五月份既最後一日啦 ~ 時間過得真係好快 !!! 說回會考都算考得七七八八了 只剩下中英口試 .... 我真係唔多想考 唔知係咪放假放得太耐既關係 ...... 係其他科目方面 我都唔係好想去諗 成日都抱住已成定局這四字 費事諗 ~~~
近排天氣唔知做咩日日都好熱 熱死人喇 ~~ 想出街都變到唔想出 但係唔出又唔得 因為近排要搞畢業禮 & 謝師宴 忙到死咁 ~~話咁快就到6月2日啦 因為這日就係我地既畢業禮喇 !!! 藉着有不多五日休息下先 ..... 好彩我冇去搵工 ~~ 如果唔係我真係死比佢睇 !!!!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 19 日 星期四  |
| 會考 & 迷路 記 ~~~~ |
會考旅遊既日子終於都到喇 ...... 前個一晚幾本上係冇瞓過 , 原因係可能習慣左夜瞓所以大早瞓唔到 而且個氣温又鬼死咁熱開極風扇都冇用 ~~ 咁就唯有眼光光等天光 ... 今日5:50 要起身 所以精神都唔知話好定唔好 ~~ 大約6:30就起程去香港仔明愛莊月明中學啦 ........ 7:30左右就己經到 , 到左個陣原來小肥同基華已經到 .... 大約8:15就行去禮堂考喇 !!!!!
這份旅遊卷又可說易又可說難 卷一唔夠時間做 =.= ............. 卷二有D唔識 ......... 但係卷二考個陣有好多考生都早走 當中冬菇都早走 ~~~~
會考完之後就同肥楠去左數碼港睇戲 我地睇左戇豆放大假 ..... 我地入場個陣竟然冇人帶場 =.= ~~ 走個陣又冇人帶離場 都唔知咩戲院黎架 ~~ 搞到我地走個陣迷路好彩個外國人&小姐 (佢地一對的 ) 帶我地離開 ~~~ 之後我地又係個商場到諗住搵廁所 又搵左一大餐 ...... =.= 唉 .... 又再次迷路了 ~~ 搵左冇耐終於搵到 .......
去完廁所之後就搭的士去肥揇屋企 ...... 今日肥楠生日呀 咪諗住同佢慶祝 點知個個都好累冇心機去搞 ~~ 到左10:30 搭車返屋企瞓覺 ......... |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 17 | »
|