|
|
| ‵星期一 |
話咁快就星期一
今日好熱,,番左一陣學就落雨
哈哈::天有不測之風雲
因為差唔多要考試
所以要留心上堂..KUKU
|
| 刊登時間:2007-05-28 06:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 好耐都冇打啦 |
好耐都未有打日記啦
嘻嘻::呢一個禮拜D 天氣都好""勁
又落大雨 行雷閃電 又有太陽曬
OmG* 真係感謝神恩::
呵呵# 今日一起身就出左去食早餐
食完返黎睇電視 睇完電視之後就打機
呢一日過得好充實 但聽日就要返學
又要執書包 (( = _ = |
| 刊登時間:2007-05-27 06:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 19 | »
|