依兩日都真係夠晒屈
尋日好不幸 我諗係自己亂撞
部電話比我撞到解左鎖 重撞到W粒制
中文堂果時冇神神播歌 真係屌 一千年一次都可以因為咁比人收電話
中文條miss 明明話唔會同班主任講 點鬼知佢都重係講左(呃鳩我 哼!)
比班主任屌左10幾分鐘咁
放左為左部電話 用左畢生攻力半粒鐘背左篇野先拎得番 總之就bad luck
今日重衰 去完禮堂後 比條傻系係咁串乜q野 4社大會
我都唔撚知有乜禁好笑 完全係冇笑點
之後條傻系比人話威威臭系系 佢唔撚順眼郁我
衰不過佢又太廢 一下就訓左係地下
出邊又有條戇鳩(睇科學室的傻系) 禁我動武
跟住就跟左佢(科學室條戇鳩)落去見訓導.
等訓導又晒左一堂+一個小息的時間
最後比佢係咁以屌同埋寫悔過書
點罰就要等聽日完知
都唔知點解依排禁黑
灰晒 反正冇人理我(睇左的話不喜咪插,真係嬲嬲地 如有得罪私下講低)
|