好正,,依兩日屋企早午都冇人~得我一個.
但依兩日唔比平時安靜
呵呵...係屋企開歌可以開到勁大聲.
打機打幾內又冇人理.xDD
尋日係屋企真係打機打到頭都暈..
今日艾光更新,冇得玩.
仙劍3就睇完了..倚天都睇晒.
睇左陣仙一,,但冇乜心機追咁.
之後戇鳩鳩咁聽歌~
OP GAMBLE RUMBLE
01 SPEEDY SPEED BOY (妙義)
02 REMEMBER ME (椎冰)
03 SAVE ME (赤城)
04 OVER THE RAINBOW (秋名1)
05 STOP YOUR SELF CONTROL (秋名2)
06 CRAZY FOR LOVE (伊呂坡)
07 EXPRESS LOVE (八方原)
08 BLACK OUT (正丸)
09 FALL IN THE WEB OF DESIRE (土 土反1)
10 PAMELA (土 土反2)
11 FIGHT FOR LOVE TONIGHT (土 土反3)
ED DANCININ MY DREAMS--
一點到出街入數買D野~
兩點玩艾光, 冇乜真係好玩的野玩.
有禁左入泥+冇野好做的見字留個CM俾下面~
|