十個我,不如一個他...
每個人都認為在自己的故事中.
係一個很好的主角..
但在對方的心目中..
也許你只係一個在佢生命中的路人....
本日誌每日5點後更新...
yin_2368
暱稱: 心~.未放開.只望感覺不在....
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-12-27
2010-12-23
2010-12-04
2010-12-02
2010-11-26
文章分類
全部 (49)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 8
今日人氣: 2
累積人氣: 467
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 10 日  星期二   晴天


2010-08-10 分類: 未分類

好正,,依兩日屋企早午都冇人~得我一個.

但依兩日唔比平時安靜

呵呵...係屋企開歌可以開到勁大聲.

打機打幾內又冇人理.xDD

尋日係屋企真係打機打到頭都暈..

今日艾光更新,冇得玩.

仙劍3就睇完了..倚天都睇晒.

睇左陣仙一,,但冇乜心機追咁.

之後戇鳩鳩咁聽歌~

OP  GAMBLE  RUMBLE               
01  SPEEDY  SPEED   BOY               (妙義)   
02  REMEMBER   ME                     (椎冰)   
03  SAVE   ME                         (赤城)
04  OVER  THE   RAINBOW               (秋名1)
05  STOP  YOUR  SELF   CONTROL        (秋名2)
06  CRAZY  FOR   LOVE                 (伊呂坡)
07  EXPRESS   LOVE                    (八方原)
08  BLACK   OUT                       (正丸)
09  FALL  IN  THE  WEB  OF   DESIRE   (土 土反1)
10   PAMELA                           (土 土反2)
11  FIGHT  FOR  LOVE   TONIGHT        (土 土反3)
ED  DANCININ  MY   DREAMS--

一點到出街入數買D野~

兩點玩艾光, 冇乜真係好玩的野玩.

有禁左入泥+冇野好做的見字留個CM俾下面~

 

 



2010 年 8 月 3 日  星期二   晴天


2010-08-03 分類: 未分類

電話壞撚左..尋晚用左兩舊幾水先整返好..

本來去動漫節的$冇晒..今年又去唔成了.

仙劍3睇完了...睇倚天算..

學校依+唔洗返..時間多的是..

尋日去左玩街機..本來只係想用4$

玩玩左變左用14蚊..唉...

真係會中毒的..唔可以玩禁多.

暑期功課冇郁過...等人抄算

去年讀果班好慘..好痛苦

又係打比自己睇..

係咁先



2010 年 7 月 31 日  星期六   晴天


2010-07-31 分類: 未分類

分左班啦...分左好多傷心.

想入的班入唔到去讀..想同一班的人又唔係到..

永遠都係差一些....第4年了.

我諗真係好應該放棄了..

算啦..睇到化了..

英文班個UT合格了..8月唔洗再返..

時間多左..無聊就更多..

少左的就只有$了..

星期日想去動漫節. 買下野同睇下野咁.

屋企人又冇比到$我..又要食自己

仙劍3得睇到得返幾集...又係冇大團圓結局

唔通個天真係禁撚鐘意玩人??

依+D戲10套入邊有4-5套係慘的收場..

依加D人係咪黑心成咁??鐘意睇主角點死點衰點傷心.

就算咩戲都係大團圓結局我諗都會開心D

打日誌我都係比自己睇發洩

唉...緣份未到..知音的又有幾人..如果你同我一樣.歡迎你+我FD

見字留CM

 

 



2010 年 7 月 24 日  星期六   晴天


2010-07-24 分類: 未分類

天氣反常地熱....

今日星期六..係屋企無聊到極點..

跟住走左土豆網到搵野睇...記得尋晚同某人SMS

提起武林小說故事..比佢講左個仙劍.

跟住我就好奇咁開始睇仙劍3啦=3=

睇到第4集..諗返起之前日日追火影睇..

依+火影先睇到180幾集就放棄左了..

幾冇恆心@V@

睇完仙劍第4集約4點幾..

去圖書館幫老母印野..

之前又走左去玩頭文字D 3

好廢丫我..好似冇咋車的天份...

玩完行去7仔買左支jolly shandy飲

一邊飲一邊行街..

好灰..望住D同我差唔多大的男仔..

個個拖住條女一齊..幾開心= =

我呢??人地拖女..我拖住個白痴小學雞細佬..

佢重要唔撚聽下我講係到亂咁跑同走= =

無言之至...唉..好灰.

又到動漫節..搵唔到人陪就唔撚去lu

今日係咁先...見字留CM。﹏•

 

 

 

 



2010 年 7 月 21 日  星期三   晴天


2010-07-21 分類: 未分類

今日真係好唔開心..唔知點解..

最近用的$多左..依+能賣的野自然少左..

今日11點幾果時落雨...我當時身在銀座..

玩完諗住走..但係冇帶遮..

只好慢慢行到去西鐵站..

返到學校上堂...好悶= =

上堂果時神不守舍...係到亂諗野..

默書好多唔識..但我諗都會合格掛..

我發現自己好似重係好鐘意果個人= =

都3年了..點解會咁= =

好想忘記佢  但次次無聊同埋就算做緊野都會諗起佢

如果記憶可以似keyboad上個Delete制咁禁一下就冇事..

我諗會開心好多

見字留個CM  。﹏•

艾爾之光都唔想玩了...想放AC= =

有興趣的自己上去睇下  http://item.2000fun.com/?v=goods&gsid=394815