唉...部電腦真係好廢好廢呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
火到泥啦..開game開唔到..又玩唔到..等幾10世..
我想換左佢呀..今日返學又冇帶8達通..搞到要入$
考的兩份卷都係最拎我命的..睇死唔合格..=__=
尋日病左今日重要返學..
頭好痛..考試依然訓好內..
試就考完啦..不過惡夢依加先開始
談情說案今晚大結局..一定要睇~~
聽日放假..要出街好好地玩下..
日誌今日轉左我首"飲歌"
希望你地都鐘意啦^__^
日日如是..真係好悶= =
我日坐bus果時..部車個"咪"壞左..嘈到爆..我差唔多精神分裂...
返到學校考5份野..考到人都死..
好累..考埋聽日就完了..
今日好唔開心..唔想打禁多野了..聽日先打番吧= =
晨早就破財..真係唔老泥.
出到落下等地車泥..點知唔記得帶8達通= =搞到5蚊坐一程車
今日考的第一份野做左唔夠20分鐘就訓了..
訓到完考試先起身...
跟住果3份野都係好少野做..等時間..
放左學就落雨= =成身溼晒
返到屋企沖左涼就開PPS睇了=>O<~
重有兩日就考晒了..呵呵.
上星期睇左談情說案第18集...
林峰係講分手果時..講左一條數,
我自問數學係低到不見地...不過..我識計依條數
依條數就係1+1=
拍拖中的人,答案自然=2
一D冇結果的愛情,答案會變成0
好似我依D咁的人.就會1+0=1
姐係都係一支公...
今日好遲先放學,考到我係咁訓著...(比人搞醒又訓返)
放左學陪呀哥同志果D食野..食完野同呀哥一齊坐車返..
講真.bus係平過西鐵..唔知係咪因某D原因..
令我兩年前唔坐西鐵返屋企的人..會習慣左日日坐西鐵...
今日坐返bus,竟然會頭暈..
唉...今日唔好想打禁多野..係咁先= =
係打依篇野之前..我發現... 我部電腦廢左好多.. 入qooza果時lag到爆..打字果時又等好內.. 最重要的問題係.我唔知應該點搞返部機好= = 今日都係好似平時禁早起身返學.. 係學校考的野完全係晒時間..(我覺得) 點解就唔多想講..真係冇用.. 都係講放學吧..放學陪志用焦食野..依舊係上星期五果間.. 唔知咩事..一入到間野..出邊無神神落好大雨.. 嘩左聲出泥.. 不過一陣就冇晒雨了.. 焦哥好似大個了..識女朋友囉>O< 食完野..焦去左搵人(可能係女) 志走去棟波..我就自己一個人戇99咁返屋企. 我係發現日日做的野都好冇意義... 唉..只好...