久遺的qooza 好內冇上過線了
依個假真係好冇意義下 又可以話,我冇好好地利用
本身今日應該會開心, 出左九龍灣
唔知點解 有一種說不出的寂寞
係mego box 的溜冰場上 好似得我一個孤獨咁玩
神不守舍咁行 仆左一次咁 右手係咁流血
傷口止住左 但血仍然係到流 完全冇作用
依次係我第一次玩 第一次仆 不過會係我最後一次仆
跟住諗住番屋企 (老母叫) 點知傻傻下咁坐錯車
坐番落觀唐 ,順路去埋apm (無視左老母)
去左無印良品買左d 野
落下岩岩好書展 有好多書/紀念品買
見到隻ok得意的老鼠仔 本來同一隻野正常人都只會買一隻
但係心血來潮咁買左一對 希望依兩隻野永遠一對
買左d 野飲 睇到有套9月尾的新電影叫精武風雲
遲d可能會叫人陪我去多次apm睇0.0
上左地鐵 d人都係有人陪 唯獨得我一個唔係
之後老母又打電話崔我番屋企
真係好累 完全冇心機
想搵人陪下 之後打左比師傅叫佢出泥打機(第2次無視老母)
打到7點幾佢就走左了 又得番我一個
一個人未必自由 兩個人唔一定幸福
點講都好 忘不了 放不低
真係好唔開心
佢足足晒左我人生5分1的時間
我想死了 見字留cm 下次更新時間都係睇心情

MEGA BOX 個溜冰場真係好大下 。﹏。~
|