十個我,不如一個他...
每個人都認為在自己的故事中.
係一個很好的主角..
但在對方的心目中..
也許你只係一個在佢生命中的路人....
本日誌每日5點後更新...
yin_2368
暱稱: 心~.未放開.只望感覺不在....
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-12-27
2010-12-23
2010-12-04
2010-12-02
2010-11-26
文章分類
全部 (49)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 8
今日人氣: 0
累積人氣: 465
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 18 日  星期一   晴天


2010-10-18 分類: 未分類

唔想再打機了 唉  好灰

上上個星期六  一個人坐西鐵去左荃灣西

好無聊咁一個人沿住海邊行 

風慢慢吹  吹走傷心 ﹏

跟住用左幾蚊坐船睇海景(夠晒悶)

然後行去如心廣場 citywalk 一期二期

比我搵到旋風管家漫畫>﹏<  不過冇買到

行左好多地方  本來諗住睇番套電影

不過一個人睇未免太過孤單了吧  最後只係經過

行到5點鐘到 依舊坐番西鐵番屋企

果日過得唔太充實  由頭到尾都係一個人

原來我都係一個獨行人 

自我反省算吧



2010 年 10 月 15 日  星期五   晴天


2010-10-15 分類: 未分類

好內冇入過qozza了 

上幾個星期都過得不太好  好唔開心

第一個星期六 出左apm 本來我重想去埋9龍灣 可是因某人講左話唔想去

最後冇去到 晒左幾舊水請佢地睇左精武風雲 



2010 年 9 月 19 日  星期日   晴天


2010-09-19 分類: 未分類

開左學第3個星期了  好難過呀 

功課比之前多一倍  做都做死

中文上堂大把工作紙做 加上好內冇溫過中文  差晒

英文堂在過去3年都係玩同傾計 今年上堂差唔多全英教學

讀得好苦  3星期就默左兩次書 一次測驗

冇一次合格 默書重食左次蛋 tim

數學開頭諗住認真上堂 基本的大致上學得識

之後果D 做得慢左就搞到跟唔上 灰

GHEM堂冇聽過書  完全唔識

中史算係禁多科入邊唯一跟得到的科 不過要做1千字題目

做左幾個鐘

好苦咁等到星期6  第2個星期6落大雨 乜都玩唔到

今個星期6 諗住約多D人一齊打機  點知比人放飛機

好唔開心下

希望下星期6會精彩D

不定期更新  冇人回=自我反省中....

 



2010 年 9 月 1 日  星期三   晴天


2010-09-01 分類: 未分類

開學啦!! 

本身開學應該好好的

不過晨早就發生左一D 好無奈的事

第一日番學,因為唔見左張通告  聽左鈞話十點幾先番學

搞到第一日就遲到  重要遲左成個鐘

係到讀左3年都係第一次遲到  勁唔吉利

班主任係一個十分之嚴的人  死得啦  睇泥冇得蛇王

係班到好彩都有好多熟人  希望今年會過得開心

用左5分鐘到抄晒D野

去禮堂睇之拎獎  前兩行左少少就見到"佢"

係到唔多想提 

聽日又要交4舊水 

我地班果然係最遲放學

同鈞元朗行番天水圍  第二次行係有人陪我咋

下次更新都係睇心情

留個CM 。﹏。

 



2010 年 8 月 21 日  星期六   晴天


2010-08-21 分類: 未分類

久遺的qooza 好內冇上過線了

依個假真係好冇意義下 又可以話,我冇好好地利用

本身今日應該會開心, 出左九龍灣

唔知點解 有一種說不出的寂寞

係mego box 的溜冰場上 好似得我一個孤獨咁玩

神不守舍咁行  仆左一次咁  右手係咁流血

傷口止住左  但血仍然係到流  完全冇作用

依次係我第一次玩  第一次仆  不過會係我最後一次仆

跟住諗住番屋企 (老母叫) 點知傻傻下咁坐錯車

坐番落觀唐 ,順路去埋apm (無視左老母)

去左無印良品買左d 野

落下岩岩好書展 有好多書/紀念品買

見到隻ok得意的老鼠仔 本來同一隻野正常人都只會買一隻

但係心血來潮咁買左一對  希望依兩隻野永遠一對

買左d 野飲  睇到有套9月尾的新電影叫精武風雲

遲d可能會叫人陪我去多次apm睇0.0

上左地鐵  d人都係有人陪  唯獨得我一個唔係

之後老母又打電話崔我番屋企

真係好累  完全冇心機

想搵人陪下  之後打左比師傅叫佢出泥打機(第2次無視老母)

打到7點幾佢就走左了 又得番我一個

一個人未必自由 兩個人唔一定幸福

點講都好  忘不了 放不低

真係好唔開心 

佢足足晒左我人生5分1的時間

我想死了  見字留cm 下次更新時間都係睇心情

MEGA BOX 個溜冰場真係好大下 。﹏。~