|
|
| |
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
2009 年 1 月 4 日 星期日 |
|
幾日無打BLOG...
懶="=
我老媽子好煩
成日玩電腦刀叫我熄機,
成日刀話我駁嘴
1唔岩聽就話我駁嘴,
有問題
星期5番學無啦啦要上台拎獎-0-
又唔早通知wo
個日咁岩我無起身洗頭= =
亂到死,SH!T!
獎品得個50蚊書卷
我老豆話:車,又唔係50蚊百佳卷
咁又係wo- -
我刀唔會去商務買書既..- -"
唉....
cp好廢..成日彈..
各位,如果我成日唔去你地blog留言,請多多原諒,皆因小弟懶-..-
我會改進嫁啦v__v
|
|
'離開時間-(:2009-01-04 12:29 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | ... | 223 | »
|
|