|
| 2007 年 9 月 26 日 星期三 |
 |
|
|
2007-09-26 |
|
              
今日訓到2點幾先起身,,好舒服啊~~
訓左咁多粒中,,隻眼好明亮啊
咩紅筋都冇晒,,呵呵..
3點幾"英媽媽"都未番,,所以我就想出去買M記食了
正想出去佢就番黎了,,
不過我都系照樣出去買,,
之後番屋企食..
睇大小愛吃,,好好笑~~
之後系網上面睇左一個幾好笑GE笑話**
學生問教授一個人生哲理的問題︰「教授我想問,生氣、憤怒、嬲到震同埋哭笑不得,有乜野唔同?」
教授說︰「我做個實驗俾你睇,你就容易明嫁勒。」..........
於是他揭開電話簿,隨便搵左一個叫小明既電話號碼,就打電話過去,電話接通,
教授按擴音鍵讓學生聽清楚……
教授︰「請問梁朝偉係度嘛?」
小明︰「你打錯喇!」
教授︰「唔好扮野啦!梁朝偉係度嘛?」
小明︰「都話你打錯咯!」說著就把電話掛了。
之後,教授即刻又打電話過去……
教授︰「請問梁朝偉係度嘛?」
小明︰「邊個呀!你打錯喇。」
教授︰「請問梁朝偉係度嘛?」
小明︰「你老母,癡線嫁。」又把電話掛了。
教授馬上又撥左一次……
教授︰「請問梁朝偉係度嘛?」
小明︰「你到底係邊個?少無聊了!」
教授︰「我係劉德華,我要搵梁朝偉……」
小明︰「白癡架!你係劉德華咁我咪係成龍!我XYZ你個上中下!」說完,就把電話甩上。
l教授告訴學生︰「呢D就係生氣喇!跟住,俾你睇下乜野叫憤怒啦!」
教授又撥一通電話過去……
教授︰「請問梁朝偉係度嘛?」
小明︰「你係咪五行欠打?要搵梁朝偉打去中國星啦!你老母丫,你有種就打黎俾我睇下……」
說完就更用力的甩上電話。
教授告訴學生︰「呢D就係憤怒。跟住,俾你睇下乜野叫嬲到震!」
接著,教授又撥了一通電話,這次隔了一段時間才有人接,電話一接通……
小明︰「頂你個肺!b你老母……」正當他破口大罵的同時……
教授︰「請問,你係咪小明?我是xx銀行打來的~」
小明︰「喔!真係對唔住,因為頭先有人惡作劇,我唔係特登要鬧你……」
教授︰「唔緊要,請問梁朝偉係度嘛?」
小明︰「哇!你個僕……」這次沒等小明鬧完,教授就把電話掛了。
教授告訴學生︰「呢D就係嬲到震,你明未?」
學生答︰「我完全明白曬喇!」
學生點點頭︰「不過……乜野係哭笑不得呢?」
教授笑了笑,又打左同一個號碼,對方快速接起電話……
小明︰「喂!!!你個傻仔係咪想玩野呀?」
教授︰「我係梁朝偉,請問頭先有冇電話搵我……」 笑左出聲就回na...
|
|
刊登時間︰2007-09-26 07:34 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
人會變月會圓,,這是無法改變的定律-!?
我們能做的只是盲目接受?!
|
 
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 51 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|