|
| 2007 年 9 月 25 日 星期二 |
 |
|
|
2007-09-25 |
|
              
今天中秋節囉~!
祝大家中秋節快樂!!!``
可能今日系中秋節所以大家都好似好興趣咁``
不過我真系好鬼眼訓,,
{可能因為琴晚出左去打邊爐<----好正啊><
11點幾先番..}
閱讀節,,商業同中文堂都系到訓..
第3堂經濟吾系好敢訓,,因為訓訓下又比人叫醒..
果種滋味好難受,,又眼訓又冇得訓..真系好鬼慘的....
所以我系咁搵人傾計,,搵d野黎笑下做下..咁就冇咁眼訓了..
小息完之後有2堂英文,,0H MY G0G!!!
悶死人啊....
我都吾聽佢講野TIM,,終於...終於,,,,,佢發嬲了!!!
因為D人系到傾計....
2堂英文過左之後就數學,,
馬SIR派番上次D小測比我地,,YEA!!滿分~~呵呵
之後就對番果條附加題,,跟住就教新野了~!
我完全明白阿SIR教D野,,馬SIR真棒!!!真系要比個G00D佢啊~
鼓掌!!!!!!!
之後就週會,,唉...悶死!一入到去就聽到果首歌咩"YES,I CAN'
好似前幾年都聽過了..我地系到傾計,,阿SIR就話咩要留心喎,,
我真系想同阿SIR講[重留心?!首歌已經重播啦,,重要留心D咩?!]
跟住D英文老師啊果D就上台講咩會考啊果D,,悶悶悶
果個何XX系咁系到整我張凳,,見到佢縮腳佢仲要扮野!!
所以我就毫不留情地一掌!!拍落佢隻腳到..
啪左一聲!!0H YEA!!大成功,,,
之後佢轉左目標就系小芳,,跟住小芳就成日同佢系到糾纏..
終於....比MISS罰左佢地出去企..呵呵~~瘀到爆!!哈哈
之後要做問卷佢就番黎了,,
成300幾條,,勁多,,
仲要就黎放學TIM..佢仲叫我地認真D做,,
跟住我就好大聲咁講"認真做..做到聽朝都未做完啦,,"
好似好多人聽到咁,,吾好意思,,呵呵
我D力量經常失控,,呵呵,,是是但但做完之後就放學
走果陣果個何XX又整我..我諗住打佢,,不過佢走得好快..我就吾追了
不過..哈哈!天助我也,,
佢走到去門果到開吾到,,,所以我同小芳就又打佢又系到推佢出去,,
一推度門開左,,佢就比我地X左佢出去了,,
哈哈
之後放學就同周影番,,講左好多好笑野~~
之後去VA到拎CON,,跟住就回家了~
|
|
刊登時間︰2007-09-26 07:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
人會變月會圓,,這是無法改變的定律-!?
我們能做的只是盲目接受?!
|
 
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 51 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|