先要講ge係...
真係唔好意思,,,
放假果幾日懶到死,郁都唔想郁,所以冇打呀,,,,
得閒打返,,得閒打返..
唉,,,,,終於都有返返學,
講起返學,我就諗起學校食左我地一DAY SPORT DAY 補假,,
氣奮,,HOW CHEAP IS THIS SCHOOL?!
琴晚掛住寫DAY BOOK,好夜先瞓呀 ><
搞到今日好鬼眼瞓,,
早上"
哎喲,LITTLE RED今日又遲到喇,
搞到青山她們在火車站呆呆我等,,
真對不起哦!
回到SCHOOL"
今本打算早D返學,
可以多些TIME跟撈屎她們玩玩,
只可惜[大頭蝦]撈屎竟忘了帶功課,
回到校就見到她一枝箭般衝了回家拿功課,
可惜..可惜..
LESSON 1"
HP
又要聽肥莊UP廢話....
----SKIP----
LESSON 2"
MATHS-跟中史調了課/
這課是我上過最悶的MATHS LESSON
悶到我要嘔白泡呢~
I HATE HANDLE DATA!
LESSON 3"
CHINESE
聽肥莊UP廢話和看了一篇頗有趣的文章
RECESS"
去了跟含撚黃伯說明天來拿電話,
YO!我明天就回復有電話我日子呢!
PHONE,I MISS U SO MUCH!!!!
回到班房則看法一包很[特別]的chocolate.......
LESSON 4"
ENGLISH
看了總分,,
我愛邵融姐姐!
在ENGLISH LESSON還學會了原來BIRD會生EGG的呢!
XDD"
LESSON 5+6"
I.H
學geography,我覺得geography很好玩呢!
LUNCH"
青山發功了!
青山+ROSAN,
你們很恐怖呢!
打冷陣~~~
回來時剛好碰到撈屎她們,
回到學校,我們則勁鬥姣XDD
LESSON 7"
CHIS"
林慧琼講書講得很慢呀!
LESSON 8"
PTH
貝貝你怎麼哭了?
猜燈謎....不錯,頗好玩,
接著就全程躲在電腦後覺覺豬,哈!
lesson 9"
IS
無聊....
----skip----
回到家,
仆到咁去做IS 那個ONLINE TEST,
怎知一上去,
它就跟我說[THERE ARE NO TEST],
糟糕了,不知明白會否給肥黎摌上天花版呢?
自從被收了電話後,
勁爆粗呀!!!!
----------------------------------------------------------------------------------
送大家一首NICE SONG,
情非得已 庾澄慶
難以忘記初次見你
一雙迷人的眼睛
在我腦海裡 你的身影 揮散不去
握你的雙手感覺你的溫柔
真的有點透不過氣
你的天真 我想珍惜
看到你受委屈 我會傷心
只怕我自己會愛上你
不敢讓自己靠的太近
怕我沒什麼能夠給你
愛你也需要很大的勇氣
只怕我自己會愛上你
也許有天會情不自禁
想念只讓自己苦了自己
愛上你是我情非得已
什麼原因 我竟然又會遇見你
我真的真的不願意
就這樣陷入愛的陷阱
愛上你是我情非得已*
|