我不是玩具,不要把我亂丟
 

 
 
 
                                                                                                             
 
+ +` 玩弄感情.誰會認真?** ′
【 不要太認真 〃】
× ° 友情 比 愛情 還更重要 ◆
芷 * Y ! n G
暱稱: Y i N G
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-29
呵呵.
嬲/hapi/攰
i MiSs U `
點會咁嫁
文章分類
全部 (94)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
jc713
kfy1997
yi_2007
禾 de 巧友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 205
今日人氣: 3
累積人氣: 3007
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
BB 狗
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。
2007 年 12 月 21 日  星期五   晴天


唯愛丞琳* 分類: 未分類

1.

2.

3.

4.

5.

6.

邊張靚d?我想攞泥做背景ar~幫下眼la!

(偷圖者賤)

 

                        

                                      

Christmas Party~happy~ 分類: 未分類

hi~had a happy school day!

  我番左泥la~大家覺得今日開唔開心?

  Today is so happy,我今朝8:50a.m.番到學校,見到個個都着得好似靚仔靚女一族,而我就......到左大食會(約9:30a.m.),

大家齊齊拎晒d野出黎,開餐~

  不過,我覺得最開心就係玩遊戲嘅時候,見到林平好似傻仔咁跳舞唱歌,真係好搞野ar.....放左學之後,我仲要繼續練笛,練到啱啱

先番,「攰」死我la~Merry X'mas & Happy New Year!

                        

                                      

2007 年 12 月 20 日  星期四   晴天


開心>_< 分類: 未分類

hi~had a happy school day!

  今日,因為時間唔夠嘅關係,壁報都係仲未搞得好,得"paul"聖誔樹同少少嘅裝飾,都係麻麻地。唉~聽日就係

Christmas Party la...我仲未諗定着咩衫好ar,件件都唔好睇,咁影相都影得唔靚啦~次次Party我都喺到愁,次次都着得唔好

睇,哎呀.....咁點算好ar?

  頭先同佩兒 & Agnes買左份貴貴地嘅禮物(唔好問幾多錢 & 係咩),希望抽到嘅人會中意la~聽日再傾~bye...

  kfy,我地已經唔可以好似以前咁架la~普通朋友...普通朋友都還可以,檢點d,改下你平時ge態度等等...