唔好意思呀 --"各位,,我尋日番到屋企唔得閒寫blog^~^不過,尋日又真係幾開心^@^我買嗰份禮物,,佩兒都話好中意...
生日會ge過程:S.1我地去佩兒屋企,就見到枱面上有好多野食,,之後佢就問我地飲咩//
S.2我地開始play games><,,我地先玩「估估劃劃」..之後玩「捉迷藏」等等......
S.3我地開始食野,,慢慢時間一秒一秒地過去''大約7點,就散Ben #_#
嗰日心情:十分滿足
哈'終於都考完試la~~心情即刻輕鬆晒,,不過出嚟ge成績就...就遲d先諗啦下 --"
等一陣會同成班fd去佩兒屋企同佢慶祝,,...諗起都興奮呀^^而慶祝時ge情況就會喺6點之後我會再寫@@
期待ge朋友如果想睇,,就記住喺等陣6點之後ge時間番嚟la...><
哎呀~_~好唔甘心Ar,,佩兒個blog已經有成千幾人氣la.....我?!得400幾咋 T^T(cry)拜託睇到呢篇野ge人,上多d ==plz#_
[萬分感謝]**//講番今日d野先,,today考MaThS''大概都識ge~@~仲有一日?!仲有一日咋+_+係咩日子??米就係佩兒ge生日
會lo...xddd~~我70%期待呀(因為聽日都仲要考常識 & 「煲冬瓜」,所以唔可以100%)!_!kuku^^