琴日阿哥學校有個北京交流團,,so佢就帶左一個高過佢ge人番嚟(佢唔係咁靚仔)....嗰個人就喺我屋企度過左一晚~_~
其實都冇乜好寫,,;今日開始番學就唔會見到一個成日話我扮晒野ge人.....都幾hapi@@費是大家見到會面左左=="
唔講la.....食飯先(個肚餓到打鼓)^^
bye~
今日都係好似琴日咁,,個天好灰呀(個心都係)....不過都好難講ge~~比人賴喎,,個感覺一d都唔好受 --"
終於派晒卷la,科科都係8字頭,雖然平均拎唔到90分以上,不過阿媽話唔緊要...85分都ok啦``
悶爆la....都唔知寫咩好@_@又唔想做功課住,,.....打機打到腳都「鼻」埋,唉,,,,,,..............
我今日真係好想cry呀!!就連喺班房睇人玩uno都冇心機...我唔知點解,,自從我同佩兒鬧左交之後,,...我就成日做咩都冇心機T^T
啱啱我睇左佩兒琴日寫ge blog,我真係估都估唔到佢會咁樣寫我,雖然我仍然有d嬲佢,喺msn度抄我、鬧我~_~佢都依然覺得自己冇錯,我唔知點同佢講,我更加唔知我地會唔會做番好朋友,呢d都要睇下佢之後對我ge態度........
我同佢ge關係漸漸淡化:玩uno唔侵我、佢坐緊哥張「登」唔比我掂、一見面就唔妥大家.......講真嗰句~我覺得呢件事唔係我錯晒,當然佢都應該有責任,如果要say sorry就要大家都say,,唔可以係我自己一個咩晒d獲!!!