又搵到好多Rainie ge相相喇...比幾張靚d ge你地睇下啦~~
1.
2.
3.
本來以為考完試就會好過d啦...點知都唔係ge~~今日呀,,我就嚟悶到要死la --"
而我終於明白到原來考完試冇功課係一件咁令人痛苦ge事嚟架,,....
1.玩電腦 唔得//2.睇電視 唔得//3.出街 唔得//呢d就係人生ge苦澀==唉.....