今日考English呀~~我有d唔識(writing嗰part),,不過都好采嗰part只係佔4分 --"
聽日又要考數學la.,,....希望快d exam完啦~_~exam完就可以去angel個生日party,"真係好期待呀!@!
angel...hapi birthday!!生日快樂!!希望你心想事成,學業進步#_#hope u hapi every day^^
死啦~下星期就開始ExaM La,,都唔知點解d書溫極都溫唔熟...呢次真係「幣傢伙」喇_我上次都唔係好架啦(我d fd就會知呢)= ="
今次仲要係期考添,d成績再係咁,實連「咋」<<請用高音讀))都冇得靜,各位同學,你地有咩方法打救我呀?有咩方法可以溫書溫得好
d?
Today去左 APM 唱k with阿哥d fd,,好hapi呀/%最深刻就係大家一齊唱"講不出聲",,嗌到勁hay~~
保良局黃永樹小學ge同學,考試la喎#@準備好未呀?今年 & 下年我地要加把勁呀,,對升中好緊要呢!@?
給你們最後的打氣:!?加油,努力?!