我不是玩具,不要把我亂丟
 

 
 
 
                                                                                                             
 
+ +` 玩弄感情.誰會認真?** ′
【 不要太認真 〃】
× ° 友情 比 愛情 還更重要 ◆
芷 * Y ! n G
暱稱: Y i N G
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-29
呵呵.
嬲/hapi/攰
i MiSs U `
點會咁嫁
文章分類
全部 (94)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
jc713
kfy1997
yi_2007
禾 de 巧友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 205
今日人氣: 1
累積人氣: 2993
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
BB 狗
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。
2008 年 3 月 28 日  星期五   晴天


去左「飲」 分類: 未分類

巧對唔住耶,,,

各位網友,,

我近期變得好懶呀 - -"

成日都唔想打blog.

但突然有一件事想同大家分享的@@

前晚,..

我大陸ge果個姨婆娶媳婦,,(哈哈~!我有好多個姨婆的喔?!)

諗起黎都有d狼狽.

去ge時候,,,

我同阿嬤橫過左3條馬路.(冇班馬線,,冇紅綠燈;;成日好多車來往果d)

先截到的士,.

我地以為上左的士就安全冇左啦>.

點知行錯路.

最後比多成15元ge車錢.

唉/...

去到果間酒樓.

見到新娘係門外接d賓客.

我覺得新娘子條dress真係勁靚,,

可惜冇影到相比你地睇

sorry呀=[

去「飲」完之後,,

番去ge時候就好d喇.

好快就截到的士.

番到去阿嬤屋企,,

已經係9:30p.m.

再出香港...

番到香港就12:00a.m.

慢慢搞到1:30a.m.先訓

不過唔緊要啦.?!!

我習慣了.(因為平時都係咁夜訓)

 

巧開心呀..~~!

coz今日篇blog打得好長呀~~!

要多d留cm喔各位~~!

                        

                                      

2008 年 3 月 23 日  星期日   晴天


拜山.. 分類: 未分類

都好鬼耐冇打blog >.<

可能係冇野寫and唔想寫.

不過今日我終於有d野做~

今日,,,

我跟阿嬤、姨婆、姑媽等等去拜山/

去之前...

我同嬤嬤去左間花店度買左束花.

跟住先去拜.

今次我地拜ge係姨公.

去ge時候......

<<<排隊搭車上山ge人勁多

不過我地都冇行路...

繼續等搭.

化寶ge時候,,.

我表哥ling住搭銀紙,,一路dum一路說:

「阿公,, 你收啦.!! 你收啦.!!」

笑到我死..^^

到我姨婆ge時候,,,

佢都忍唔住喊左出黎@.

唉..,

咁又難怪ge~~

我ying超級希望你地留言.!!!

plz.?!!

留言啦!!!

                        

                                      

2008 年 3 月 17 日  星期一   晴天


BB i粒u(下) 分類: 未分類

sor哦- -

琴日冇打晒.

今日補打番.

我影左好多"龍鳳胎bb"ge相.

比d你地睇啦.:

<<<着住藍色衫仔ge係哥哥(男)

<<<而着住白色衫仔ge就係妹妹la(女)

你地覺得邊個得意d?

我個人就認為哥哥cute d喇..

因為哥哥塊面瘦d.

個頭細d.

真係巧鬼死cute架.

(想睇多d相可去相簿度睇.)

我希望你地話比我知.

你地覺得邊個cute d.?

睇完記住留言喔~!!!

p.s:相簿"龍鳳阿b"內暫未有相.

      如已上載.將會另行通知.

      敬請留意    ~