| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 28 日 星期五  |
| 去左「飲」 |
分類: 未分類 |
巧對唔住耶,,,
各位網友,,
我近期變得好懶呀 - -"
成日都唔想打blog.
但突然有一件事想同大家分享的@@
前晚,..
我大陸ge果個姨婆娶媳婦,,(哈哈~!我有好多個姨婆的喔?!)
諗起黎都有d狼狽.
去ge時候,,,
我同阿嬤橫過左3條馬路.(冇班馬線,,冇紅綠燈;;成日好多車來往果d)
先截到的士,.
我地以為上左的士就安全冇左啦>.
點知行錯路.
最後比多成15元ge車錢.
唉/...
去到果間酒樓.
見到新娘係門外接d賓客.
我覺得新娘子條dress真係勁靚,,
可惜冇影到相比你地睇
sorry呀=[
去「飲」完之後,,
番去ge時候就好d喇.
好快就截到的士.
番到去阿嬤屋企,,
已經係9:30p.m.
再出香港...
番到香港就12:00a.m.
慢慢搞到1:30a.m.先訓
不過唔緊要啦.?!!
我習慣了.(因為平時都係咁夜訓)
巧開心呀..~~!
coz今日篇blog打得好長呀~~!
要多d留cm喔各位~~!
 |
2008 年 3 月 23 日 星期日  |
| 拜山.. |
分類: 未分類 |
都好鬼耐冇打blog >.<
可能係冇野寫and唔想寫.
不過今日我終於有d野做~
今日,,,
我跟阿嬤、姨婆、姑媽等等去拜山/
去之前...
我同嬤嬤去左間花店度買左束花.
跟住先去拜.
今次我地拜ge係姨公.
去ge時候......
<<<排隊搭車上山ge人勁多
不過我地都冇行路...
繼續等搭.
化寶ge時候,,.
我表哥ling住搭銀紙,,一路dum一路說:
「阿公,, 你收啦.!! 你收啦.!!」
笑到我死..^^
到我姨婆ge時候,,,
佢都忍唔住喊左出黎@.
唉..,
咁又難怪ge~~
我ying超級希望你地留言.!!!
plz.?!!
留言啦!!!  |
2008 年 3 月 17 日 星期一  |
| BB i粒u(下) |
分類: 未分類 |
sor哦- -
琴日冇打晒.
今日補打番.
我影左好多"龍鳳胎bb"ge相.
比d你地睇啦.:
<<<着住藍色衫仔ge係哥哥(男)
<<<而着住白色衫仔ge就係妹妹la(女)
你地覺得邊個得意d?
我個人就認為哥哥cute d喇..
因為哥哥塊面瘦d.
個頭細d.
真係巧鬼死cute架.
(想睇多d相可去相簿度睇.)
我希望你地話比我知.
你地覺得邊個cute d.?
睇完記住留言喔~!!!
p.s:相簿"龍鳳阿b"內暫未有相.
如已上載.將會另行通知.
敬請留意 ~  |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 32 | » |