| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 12 日 星期三  |
神經病的我.  |
分類: 未分類 |
給自己:
黎芷盈.,
你傻左牙.
咁都吹錯音.
抵死呀.?!?
得75分.
抵死呀你!!
今日..
我7:00a.m起身.
7:30a.m去巴士站等余仔餅一起去比賽.
唉..
佢遲左成10分鐘先落黎>.<
落到黎仲要唔記得帶百達通.
又要上番去攞.
浪費晒d時間.
激鬼氣- -"
比賽ge時候.
我吹錯左1-2個音.
搞到得75分.
(啱啱好係良好grade)
不過算啦.
我都比第一次高左1分.
哈哈haha...
大約接近2點.
我番學校做專題.
點知最後d關係搞到彊晒.
(詳情請留意佩兒ge blog)
今日真係好攰.
到而家都未做晒功課.
詞語簿比我隔離個位人士攞左.
正衰神@.@
近期發覺自己有d short short地.
咩都唔想做.
功課做到8:00p.m先做完.
唉唉..
help me la!.!
 |
2008 年 3 月 10 日 星期一  |
| . |
分類: 未分類 |
今日爆熱阿.~!
搞到有d好唔舒服.
中文堂ge時候,,.
校長嚟左睇堂.
成班好似嚴肅左好多咁.
個個都唔出聲.(包括我)
平仄.?!
我真係覺得有d複習.
有d難學.
不過..
慢慢嚟.
都幾悶下架today.
所以都冇咩野寫.
有人同我講過我ge blog唔係咁好睇.
好小人留言.
多謝晒呢位人仕ge寶貴意見.
聽完你咁講.
我都有諗過去改善.
比d時間我吧~!
i will try my best~!!  |
2008 年 3 月 7 日 星期五  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
 |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 32 | » |