今日,,
要做專題..
唔小心得罪左佩兒~!
唔知佢而+仲嬲唔嬲呢??
喺呢度講番聲:「sor~!」
唔好嬲啦..下次唔會la~~
唉..
今日阿嫲間屋爆水管..
而+搞到廁所濕晒--
家姐喺度執緊手尾~!
希望快d整番好啦>.<
琴日媽媽生日,,.
我地好開心一齊食蛋糕^^
個蛋糕超好食@.@
yumi..yumi..
冇野講~_~
88
hihi..我地好番la.!?
琴晚,..
我地都傾左幾耐下@.@
互相道歉之後..
正式宣佈冷戰結束~~
今日我地仲一齊玩^^
hapi^^hapi^^
放學都一齊行^^
知道喺過去ge我.真係好辛苦
而+和好左..
大家就唔洗再面左左*
今日好少功課咋>v<
應該好快就做得完^~<
再一次祝你地..
新年快樂~~Hapi New Year~~逗多d利是~~
今朝8:15a.m.起身去教會,..搞到1:30p.m.點先番屋企~_~累死了....--....
好..食完野之後就開始做功課>.<唉...//早知番鄉下之前做多d功課啦**
不過啱啱都做晒.....放下心頭大石......
聽日就要番學la喎~~大家準備好未??