吾好意思阿..
咁耐冇打blog~.>
不過今日真系有野寫,..
因為今日係家長日
我約左ge時間係9:30-10:00a.m
但係我竟然9:10a.m先起身
本來以為自己實遲到
但係去到ge時候只係見緊11號(佩兒)
我仲等左好耐先有得見ms.kok
到我la~!
我地入到去..(由於阿爸阿媽嚟齊,所以要擔多張「登」)
一坐低ms.kok就講我系班中&級中ge成績(進步左)
而我最大ge缺點就係太被動
上堂冇乜點舉手
叫我唔使咁怕醜
話答錯左都唔會有人笑我
最緊要就係主動d
我覺得ms.kok講得好有道理
但係唔知點解個人唔識點去改
不過我都會盡力
我都想系中學面試ge時候放鬆d
對話時流暢d
亦都因為我ge成績有進步
所以阿爸比左20蚊我
當係獎厲(好過冇)
阿媽就話盡快搵人幫我整番好部腦
希望我可以考到宣基中學(coz ban.1&近屋企)
祝你地可以考上自己心儀ge中學^.^  |