由聽日開始就放假la,,心情勁輕鬆呀~!~聽阿媽話會番呀公度過年...真係越諗越興奮ar^^
每次番到阿公度,都會有好多利是收架,,....希望今年比上年多啦^..^
Hapi New Year~~新年快樂~~
今日好悶呀~><~日日都唔知有咩好寫,,放學番到屋企有d頭痛,,...訓左一陣%_而+都冇咩事la?>?>
係喎??!我今日同招招交換左d yes card....換左幾張好靚呀^..^
好啦##_@隻眼唔係咁想對住部電腦,,唔好意思la~#
88
有冇搞錯呀!!?連續幾日都冇yes card抽,,個老闆話要3個禮拜先有得抽一次..,,激死人la><"
冇野寫......