我不是玩具,不要把我亂丟
 

 
 
 
                                                                                                             
 
+ +` 玩弄感情.誰會認真?** ′
【 不要太認真 〃】
× ° 友情 比 愛情 還更重要 ◆
芷 * Y ! n G
暱稱: Y i N G
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2008-07-29
呵呵.
嬲/hapi/攰
i MiSs U `
點會咁嫁
文章分類
全部 (94)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
jc713
kfy1997
yi_2007
禾 de 巧友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 205
今日人氣: 4
累積人氣: 3008
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
BB 狗
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。
2008 年 4 月 21 日  星期一   晴天


心情更差了' 感動 分類: 未分類

t0 kfy:

好心你啦!

你係要同我講sor 就當面講清楚

唔好淨係識得用sms

我知咩叫有口難言,,

不過如果你連講sor都唔敢

咁我地都無謂做番fd啦

我都唔想日日打blog都有你份

~ 檢點 ~

~ 說話中斷 ~

死啦!

今次exam考得好差呀~

點差法?

明顯比上學期差到貼地lo T^T

唉...

實比呀媽鬧到p晒k啦!!

好驚呀

我會唔會以後都冇得去同學屋企玩架...

唔好呀

我下次一定要努力

好啦

今日唔講咁多la=]

心情真的very差

不過你地都要上o黎留cm bo~

拜拜@@

                        

                                      

2008 年 4 月 18 日  星期五   晴天


不佳~ 感動 分類: 未分類

t0 kfy:

你又好好咩?

我忍無可忍先講出黎,,

有陣時...

我真係覺得你好煩,,,

成日都打電話黎:

「唉...好悶呀~有咩做呀?」

我同你講我打緊機,,,

之後你就一直冇野講,,

我果時真係好想cut你線,

但我又唔好意思,,

咁我咪借d咦話sai電話費唔傾lo..

點知你仲唔死心,,,

你都知o架~

我打緊機,,

咁你就唔應該騷擾我啦!

況且我都唔一定可以專心咁答你ge問題..

今日我同你在電話度講番呢件事,,,

我希望你明白,,

冇惡意o既,,

n前日,,

我同佩之所以出左去,,,

係因為實在太無聊la=]

你仲要企埋上個台度扮唱歌咁,,,

真係好難頂呀!!

我都同你講左

淑萍唔中意我地咁樣,,,

唔好再整la~

(我諗你睇到呢句,,

你會諗:

下...

你有講到咩?)

我係自私鬼?

咁你係咩呀...

我同佩都只係想你檢討下,,,

p.s:

可能我咁講會hurt到你,,

但係我唔識點同你講好...

希望你睇完唔好傷心..

諗下自己ge問題,,

希望你改善"

~ 說話中斷 ~

講番今日啦@@

派左maths卷,,,

超唔開心!

唔開心到入廁所喊左出黎.

希望呀ba唔好鬧我,,,

呀ba :

s0rrY!

我冇心架,,,

我下次一定會努力的~

我請你原諒我...

對唔住...

                        

                                      

2008 年 4 月 17 日  星期四   晴天


巧kai心喔~ 分類: 未分類

今日真係巧開心呀@@

coz考完試,,

n 去左kFy屋企玩足成日,,

我都係6:40p.m先番到屋企,,,

啱啱沖完涼...

係呀~

我個blog改左頭,,

又換左面~

點解?

咪就係因為我呢個傻瓜唔小心del晒d語法lo,,

正百痴><"

所以就索性改晒佢,,

唔知你地覺得之前果個定係而+呢個好睇d呢?

一定要比意見呀!!!

(如果冇意見,,比個cm都得掛")

今天都可以話好「攰」了,,

隻腳有d痛,,

唔講了,,

明天再談喔~

bye~