| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 21 日 星期一  |
心情更差了'  |
分類: 未分類 |
t0 kfy:
好心你啦!
你係要同我講sor 就當面講清楚
唔好淨係識得用sms
我知咩叫有口難言,,
不過如果你連講sor都唔敢
咁我地都無謂做番fd啦
我都唔想日日打blog都有你份
~ 檢點 ~
~ 說話中斷 ~
死啦!
今次exam考得好差呀~
點差法?
明顯比上學期差到貼地lo T^T
唉...
實比呀媽鬧到p晒k啦!!
好驚呀
我會唔會以後都冇得去同學屋企玩架...
唔好呀
我下次一定要努力
好啦
今日唔講咁多la=]
心情真的very差
不過你地都要上o黎留cm bo~
拜拜@@
 |
2008 年 4 月 18 日 星期五  |
不佳~  |
分類: 未分類 |
t0 kfy:
你又好好咩?
我忍無可忍先講出黎,,
有陣時...
我真係覺得你好煩,,,
成日都打電話黎:
「唉...好悶呀~有咩做呀?」
我同你講我打緊機,,,
之後你就一直冇野講,,
我果時真係好想cut你線,
但我又唔好意思,,
咁我咪借d咦話sai電話費唔傾lo..
點知你仲唔死心,,,
你都知o架~
我打緊機,,
咁你就唔應該騷擾我啦!
況且我都唔一定可以專心咁答你ge問題..
今日我同你在電話度講番呢件事,,,
我希望你明白,,
冇惡意o既,,
n前日,,
我同佩之所以出左去,,,
係因為實在太無聊la=]
你仲要企埋上個台度扮唱歌咁,,,
真係好難頂呀!!
我都同你講左
淑萍唔中意我地咁樣,,,
唔好再整la~
(我諗你睇到呢句,,
你會諗:
下...
你有講到咩?)
我係自私鬼?
咁你係咩呀...
我同佩都只係想你檢討下,,,
p.s:
可能我咁講會hurt到你,,
但係我唔識點同你講好...
希望你睇完唔好傷心..
諗下自己ge問題,,
希望你改善"
~ 說話中斷 ~
講番今日啦@@
派左maths卷,,,
超唔開心!
唔開心到入廁所喊左出黎.
希望呀ba唔好鬧我,,,
呀ba :
s0rrY!
我冇心架,,,
我下次一定會努力的~
我請你原諒我...
對唔住...  |
2008 年 4 月 17 日 星期四  |
| 巧kai心喔~ |
分類: 未分類 |
今日真係巧開心呀@@
coz考完試,,
n 去左kFy屋企玩足成日,,
我都係6:40p.m先番到屋企,,,
啱啱沖完涼...
係呀~
我個blog改左頭,,
又換左面~
點解?
咪就係因為我呢個傻瓜唔小心del晒d語法lo,,
正百痴><"
所以就索性改晒佢,,
唔知你地覺得之前果個定係而+呢個好睇d呢?
一定要比意見呀!!!
(如果冇意見,,比個cm都得掛")
今天都可以話好「攰」了,,
隻腳有d痛,,
唔講了,,
明天再談喔~
bye~  |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 32 | » |