| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 3 日 星期四  |
| 今天的IAS |
分類: 未分類 |
今天,,,
考IAS了><"
eNg.!?
超難的耶"
勁多唔識做,,
可以點?
靠撞lo~~
第一次考EnG的IAS...
有種唔知點形容 ge 感覺..
今天過得ookk,,.
明天唔使番學..
蠻輕鬆的~!
but巧多h.w做..
挺麻煩的~!
昨天媽媽番嚟了..
我真的巧掛佢呀~~
佢仲買左好多手信番嚟tim^^
今天 n 昨天的心情比較很大>
這幾天我可能不在hk..
不會打blog..
掛住我吧..
哈哈~~
講笑而已...
要留言喔@@
bye.
 |
2008 年 4 月 2 日 星期三  |
| 心情唔靚中... |
分類: 未分類 |
今日,,,
本來應該係早放ge~~
不過我選擇左留校...
點解??
原因可以係有好多個.
所以唔想講"
啱啱放學番到屋企.
睇左佩兒ge留言..
冇咩感覺.(都估到下佢會咁講)
不過,,
我仍然好想同佢做番好朋友,...
可能大家會覺得我好冇骨氣.
但係.....
我呃唔到自己
我諗法係咁,
就好想去做...
希望你地會體諒下我..,,,
今日心情不佳,,
唔打咁多了...
sor=]
bye~  |
2008 年 4 月 1 日 星期二  |
勁鬼氣>,<""  |
分類: 未分類 |
好嬲.!!好嬲.!!好嬲亞.!!
真係激死我la=[
今日,,
班主任堂ge時候,.
ms.kok say:
「嘩.個壁報仲未整好牙!快d la.!」
以下ge對話係我同第4行第4個哥時講ge..
第4個:「就嚟清明節la喎...」
me:「係喎. 不如整個墳系度啦!! 」
me:「丫!!!今日係張國榮ge x忌喎.不如就整佢架啦!」(見怪莫怪,,吾好意思,,我講下笑架咋)
第4個:「好喎...」(講完轉身同kfy講野)
同完kfy講之後..
我見到第4個舉手,,
咁我咪問佢咩事lo..,
不過佢冇答到..
點知佢無啦啦同kfy出左去同ms.kok講野..
講完我就聽到ms.kok大聲同我講:
「黎芷盈下.,,諗埋d咁ge野!!」
我立即問第4個點解講我出黎..
佢竟然話:
「唓!係你自己講先加嘛..」
我心諗:
「係我講先姐,,但我冇叫你同ms.kok講喎..你使唔使咁呀!!!!」
因為kfy放學時同我講左sor=]
我就冇咁嬲佢.
但係另一個(第4個)就好似覺得自己冇錯咁..
第4個,,
我諗你應該知道我係講緊你.
我唔係想"聊交嗌"
但係我真係好想將我心入面唔開心ge野同人分享..
我唔敢期望你ge道歉.
只希望你回覆.  |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 32 | » |