我不是玩具,不要把我亂丟
 

 
 
 
                                                                                                             
 
+ +` 玩弄感情.誰會認真?** ′
【 不要太認真 〃】
× ° 友情 比 愛情 還更重要 ◆
芷 * Y ! n G
暱稱: Y i N G
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-29
呵呵.
嬲/hapi/攰
i MiSs U `
點會咁嫁
文章分類
全部 (94)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
jc713
kfy1997
yi_2007
禾 de 巧友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 205
今日人氣: 2
累積人氣: 3006
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
BB 狗
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。
2008 年 4 月 3 日  星期四   晴天


今天的IAS 分類: 未分類

今天,,,

考IAS了><"

eNg.!?

超難的耶"

勁多唔識做,,

可以點?

靠撞lo~~

第一次考EnG的IAS...

有種唔知點形容 ge 感覺..

今天過得ookk,,.

明天唔使番學..

蠻輕鬆的~!

but巧多h.w做..

挺麻煩的~!

昨天媽媽番嚟了..

我真的巧掛佢呀~~

佢仲買左好多手信番嚟tim^^

今天 n 昨天的心情比較很大>

這幾天我可能不在hk..

不會打blog..

掛住我吧..

哈哈~~

講笑而已...

要留言喔@@

bye.

                        

                                      

2008 年 4 月 2 日  星期三   晴天


心情唔靚中... 分類: 未分類

今日,,,

本來應該係早放ge~~

不過我選擇左留校...

點解??

原因可以係有好多個.

所以唔想講"

啱啱放學番到屋企.

睇左佩兒ge留言..

冇咩感覺.(都估到下佢會咁講)

不過,,

我仍然好想同佢做番好朋友,...

可能大家會覺得我好冇骨氣.

但係.....

我呃唔到自己

我諗法係咁,

就好想去做...

希望你地會體諒下我..,,,

今日心情不佳,,

唔打咁多了...

sor=]

bye~

                        

                                      

2008 年 4 月 1 日  星期二   晴天


勁鬼氣>,<"" 呆滯 分類: 未分類

好嬲.!!好嬲.!!好嬲亞.!!

真係激死我la=[

今日,,

班主任堂ge時候,.

ms.kok say:

「嘩.個壁報仲未整好牙!快d la.!」

以下ge對話係我同第4行第4個哥時講ge..

第4個:「就嚟清明節la喎...」

me:「係喎. 不如整個墳系度啦!! 」

me:「丫!!!今日係張國榮ge x忌喎.不如就整佢架啦!」(見怪莫怪,,吾好意思,,我講下笑架咋)

第4個:「好喎...」(講完轉身同kfy講野)

同完kfy講之後..

我見到第4個舉手,,

咁我咪問佢咩事lo..,

不過佢冇答到..

點知佢無啦啦同kfy出左去同ms.kok講野..

講完我就聽到ms.kok大聲同我講:

「黎芷盈下.,,諗埋d咁ge野!!」

我立即問第4個點解講我出黎..

佢竟然話:

「唓!係你自己講先加嘛..」

我心諗:

「係我講先姐,,但我冇叫你同ms.kok講喎..你使唔使咁呀!!!!」

因為kfy放學時同我講左sor=]

我就冇咁嬲佢.

但係另一個(第4個)就好似覺得自己冇錯咁..

第4個,,

我諗你應該知道我係講緊你.

我唔係想"聊交嗌"

但係我真係好想將我心入面唔開心ge野同人分享..

我唔敢期望你ge道歉.

只希望你回覆.