近日,,,
可能大家都發現我好耐先打一篇blog
我唔係唔想打
只係有d野一直都煩住我,
而今日
我終於知道問題既答案
所以我決定我 ying
~ 放棄呢個blog ~
呢篇係我打既最後一篇
有d人會覺得有dd可惜
但我知道有d人會話我扮晒野
無論點~
我都會放棄
(直至我既問題得到解決)
雖然,,
我唔會再打blog
不過我仍然會用呢賬黎留cm比你地
至於你地仲使唔使多d上我blog既問題
就由你地去做決定啦!
明天我還會上多呢個blog一次
我真係好希望睇到呢篇有10個留言
(當然我唔會勉強你地幫我)
我更希望你地d留言唔好敷衍我
唔留就唔留
唔好留埋d廢話
最後,
我想同佩講:
「我都好希望你系呢篇blog度留言,,
n我永遠都會當你係我最好既fd~」
thx大家一直對我呢個blog既支持
我ying衷心多謝你~
thx for you=]
haloha~
我都真係好久冇打blog子了,,
近期心情好唔自在呀- -"
唔知點解呢...?
我今日真係大頭蝦呀,,,
明明剔左留校
又自己走左去
搞到要麻煩ms.kok打比我媽
到我番到屋企o既時候,
ms.kok又打多次比我
問左好多野...
嘻嘻~~
我就有d唔好意思=]
講番琴日啦,,
陳老師o係堂上當眾鬧我呀
使唔使咁喎,,
大把人做緊功課啦
我都o係度收緊埋d h.w
一鬧又要爆埋我d衰野出黎
又好大聲咁話我B簿拎0分
d小數做到亂晒
搞到我nor到乜咁
頂!
等陣我仲會打多一篇
p.w = my best fd phone no
係fd就一定要上去睇
好啦=]
唔講la
bye~