bobo招:
你有冇cheap d呀!!!!!!?
人用---------
你用~~~~~~
驚死人地唔知咁,,
唔單只呀
連個背景都係抄,,
只不過係唔同色姐
唉....
你整咁多野做咩?
人氣都唔高得去邊架啦- -
早日收皮米仲好!
------------------------
今日超free><
屋企得番我同呀哥
鍾意點就點.
哈>.-
不過呢...
下午嗌外賣既時候,
由3:30-4:30,,
搞左成粒鍾有得食
不停打d外賣電話都唔通
所以最後我地都係落街買kfc
今日好開心.
coz超free的^^
明天見~
今朝早起,,
禾就一直係度"煲"黑糖瑪奇朵隻碟
(agnes借比禾的)
"煲"到第12集..
佩兒叫禾上msn.
就冇繼續睇喇。
禾巧唔明.
有d fd叫禾打番blog,,
但又唔上黎喎
~ 無奈 ~
今日都冇咩打.
太短的blog接受不了@@
他日繼續努力。
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
傷到我的心.
早已忘記對我的愛.
天真的我.
為你捨棄所有.