今日比賽,
今年升左上甲組打到入八強以經好好,
連阿sir都話大家有進步,
大家係打得好好嫁啦!!
仲有女甲、女乙同男丙,
你地要加油呀!!
我要比心機溫好d體能,
下年要打乙組大鎚^^
今日返到學校唔洗集隊直接上課室,
好快就第一堂英文(講測驗出D咩),
第二堂科學(測驗),
第三堂中文(講書),
近著兩堂科技用一堂測驗(唔識),
用一堂整工件,
lunch食飯,
冇落去打波,
因為成日都係汁波都唔似打波...
所以唔想落去""
打鐘啦!!
上人文堂(Miss幫我地溫書)溫溫下,
有d笑野發生笑鬼死我^.^
到數學堂(計數)好悶....
冇啦啦有條友係到"度"D腳毛有幾長,哈哈==
笑死人呀---
話咁快就放學啦!!
今日冇打波,
同阿雲一齊返屋企@@
聽日要測電腦,
星期6仲有個學界,
仲有下星期一同三測驗,
好緊張呀*.*
今日好眼訓@@
上堂都好想訓,
我最後都忍唔住,
近著上p.e一堂係度睇欖球D片好鬼悶,睇完落去打比賽,
學左inside同outside其實都好悶但要考...
今日德育要去禮堂,
好鬼無聊!!
放左打一陣波,
近著去左幫呀sir買波袋,
買完之後返屋企##
星期6打學界,
個日女乙、女甲都係同一日打,
好想打到入四強###
大家比心機啦!!