°*★Lovely仔*日誌°°×           
                                                               
                                                                   '°只要我一出手  '°`佢都掉頭走-- '°
 
yinlius
暱稱: LovEly仔...#
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-11-18
2009-10-29
2009-10-29
2009-10-19
2009-10-17
文章分類
全部 (65)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 65
留言總數: 208
今日人氣: 13
累積人氣: 3966
2008 年 11 月 8 日  星期六   晴天


2008-11-08 分類: 未分類

今日比賽,

今年升左上甲組打到入八強以經好好,

連阿sir都話大家有進步,

大家係打得好好嫁啦!!

仲有女甲、女乙同男丙,

你地要加油呀!!

我要比心機溫好d體能,

下年要打乙組大鎚^^



2008 年 11 月 6 日  星期四   晴天


2008-11-06 分類: 未分類

今日返到學校唔洗集隊直接上課室,

好快就第一堂英文(講測驗出D咩),

第二堂科學(測驗),

第三堂中文(講書),

近著兩堂科技用一堂測驗(唔識),

用一堂整工件,

lunch食飯,

冇落去打波,

因為成日都係汁波都唔似打波...

所以唔想落去""

打鐘啦!!

上人文堂(Miss幫我地溫書)溫溫下,

有d笑野發生笑鬼死我^.^

到數學堂(計數)好悶....

冇啦啦有條友係到"度"D腳毛有幾長,哈哈==

笑死人呀---

話咁快就放學啦!!

今日冇打波,

同阿雲一齊返屋企@@

聽日要測電腦,

星期6仲有個學界,

仲有下星期一同三測驗,

好緊張呀*.*



2008 年 11 月 4 日  星期二   晴天


2008-11-04 分類: 未分類

今日好眼訓@@

上堂都好想訓,

我最後都忍唔住,

近著上p.e一堂係度睇欖球D片好鬼悶,睇完落去打比賽,

學左inside同outside其實都好悶但要考...

今日德育要去禮堂,

好鬼無聊!!

放左打一陣波,

近著去左幫呀sir買波袋,

買完之後返屋企##

星期6打學界,

個日女乙、女甲都係同一日打,

好想打到入四強###

大家比心機啦!!