今日..我陪左小也去髮型鋪剪頭髮..
佢叫埋佢個fd1齊去..重有牙婷..
我地果日約左係長發m記等佢..
結果..我慢過佢地到..~口~(Sor牙..也也..>_<Orz)
跟住搭43b番我屋企攞$比也也..(也也你快d還$比我丫*口*xDD)
去到也也`話拉直剪碎頂..'|(好期待睇下也也`會變成1個點樣既美女*0*)
過左大約1粒鐘左右..也也個fd就走先..得番..我牙婷同埋也也..(Orz)
過左2粒鐘..想番屋企睇動畫牙,,頂''(算啦..我係個有義氣既人..呵呵)
等左3粒鐘..我已經想殺人..~_~(不過我都重係義氣行頭既..算係好彩啦..也也..呵呵)
3粒過dd..好喇..!!正完喇..(差1分鐘我就要打死也也的說..呵呵'|)
小也變左美女牙*v*..我要溝你牙..(喂..我不玩gl的說/口\)
呵呵..番到屋企都8點幾lu..zzz...zzzz...
BY:Yin;;
|