嗚嗚,,,今日好多堂都係對卷...第一堂係對圖傳..得47分,,, 超慘-33-第六堂係數學...數學唔合格呀...嗚..得66分.. 第七堂...中文,,都好d...合格51分...呵呵....唉..姐係2科唔合格 一科合格....劣...
考完試喇-33-...(不知幾happy^^'']])哈哈...// 放左學去左玩啦,,,食M記...嘻嘻>33<..好味..食左個8號餐(雙層芝士孖寶) 跟住又去左打波..返到屋企..就玩NDS..電腦呀...悶死..!