我自重同我d朋友和好後..
感情也變好了..!!你們也許會是我中學生涯中最好的朋友
今天!!我們4個如常地go to打排球,,
由於我技術不太好-v-'',,成日要佢地走完左又走右(汗'')
打左唔夠一陣既排球!!去左打千秋..!!
n年冇玩既關係..覺得特別好玩..=3=
好喇!!!又係分別既time喇..!!大家都好唔捨得對方!!
就咁就走左喇-3-''返屋企既途中..''(由於我們有3個人係同路-3-)
傾左好多好多既野..的士啦..!!親戚啦..!!咩都傾一大餐-3-
就係咁...''我美滿的1日又結束了!!
BY: YiN'':)
我要渣油努力!!不要令我的朋友再次失望於ME''
|