今日系牙仔既生日..更系要祝你: 生日快樂!!!v3v BY:丫ma-33- 10月14日滴琳姐姐也祝YOU... 生日快快樂!!!+3+` BY:你個FD-33-
哇!!天日就係我的生日囉..!?我好開心丫.." 希望那個生日是我最開心的就好了..! 不過..我有1正班的朋友..生日也不覺得悶了吧.?! 朋友們!!希望你地開心!! ‵/!|\|.3.