★本來媽咪今朝叫我返學既..因為佢話你星期六病.. e家咩病都應該好返啦,, 佢講完冇幾耐..我係咁係度咳(笑 於是佢就幫我請病假..要返那些人真慘呵呵(被巴死xdxd 而家好累~_~很想睡但又睡不著..很無奈(畫圈圈 唯有在屋企玩電腦~_~(郁悶 我有好幾個fd都病左希望佢地都快d好返xd 吾抵得人地多嫁個自己xdxd(逃 唉..天日又要返學啦.. 真係上堂悶到喊-.-''(淚. 我還是喜歡自己家多一點(誰不是啊-.-? 不說了,, 吾想打字..~_~(懶到..~_~
無奈跟你們沒緣份 即使我把你們握緊 你們還是要像化成煙般 在我的範圍消失..就算我怎樣找也找不到 算了 我都習慣了 現在我不會再理會你們了 畢竟我已經厭倦了..