QOOZA 寫日記囉 登入 論壇 member

 
暱稱: ╭★*-丫靖..*
性別: 女
國家: 香港
 
 

好開心哇!!!!><

 
2006 年 9 月 16 日  星期六

今日一早起身刷牙新面

之後就出門口去地鐵站集合

因為我今日參加左個活動叫'東區xxxxxxx閉幕禮"(大概)

個名太長費事打啦!_!

好采去到地鐵站果時

唔係我最遲先到果個面係kitty>.<

等齊人我地就去電影資料館果到報到

等我講下今日有邊個先啦!!!

有Me,米米,kitty,阿玲,堂堂,吳迪仲有Miss袁,一行7條友kaka

去到仲見到我小學果個馮副校同埋班師妹真係...太岩啦= =

`我地差唔多9點先出發

我地第一站係山頂

講真去山頂真係好鬼悶

仲要唔係夜晚,,,,又冇夜景睇><

不過我地都係照博命影相

影下影下話咁快1粒鐘就咁過左+.+

跟住之後我地又再坐車去到,,,,

沙田麗豪酒店食lunch

食緊過時我地一路係咁講屎

搞到一路食一路笑到差D胃抽筋

阿玲本身攞左一碟類似係忌廉朱古力既甜品

番到黎吳迪就問係咩黎?????

問係唔係屎黎ga.....

又叫Miss袁食左佢話可以通便秘喎

跟住又話@#$#^&@$總之就講左好多好搞笑既野啦

不過我都唔記得左= ="

食到勁飽之後,,,,,,我地又去左參觀沙田果間文化博物館

本身都諗住會好悶

因為小學果時都黎過

咁岩果度開左2個展區都好吸引我地

泡下泡下咁又過左1粒鐘....

跟住就回程,,,,番到黎西灣河我地又去左m記食野

食完之後我地就各自返屋屋啦!!!!

今日都玩得幾開心

希望下次可以再去玩過^^

********************************

等我post幾張我地今日影ge相相俾你地睇下啦!!!

********************************

 

好曬哇!!!!~.~

知唔知邊個打邊個呢????嘿嘿

似唔似開記招!!!哈哈

個景好掂喲><

  

4女夾一男

好似暗得濟tim0.0

阿玲,米米,kitty好靚女哇^^

4女夾粒''糖''

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 62 | »