今日一早起身刷牙新面
之後就出門口去地鐵站集合
因為我今日參加左個活動叫'東區xxxxxxx閉幕禮"(大概)
個名太長費事打啦!_!
好采去到地鐵站果時
唔係我最遲先到果個面係kitty>.<
等齊人我地就去電影資料館果到報到
等我講下今日有邊個先啦!!!
有Me,米米,kitty,阿玲,堂堂,吳迪仲有Miss袁,一行7條友kaka
去到仲見到我小學果個馮副校同埋班師妹真係...太岩啦= =
`我地差唔多9點先出發
我地第一站係山頂
講真去山頂真係好鬼悶
仲要唔係夜晚,,,,又冇夜景睇><
不過我地都係照博命影相
影下影下話咁快1粒鐘就咁過左+.+
跟住之後我地又再坐車去到,,,,
沙田麗豪酒店食lunch
食緊過時我地一路係咁講屎
搞到一路食一路笑到差D胃抽筋
阿玲本身攞左一碟類似係忌廉朱古力既甜品
番到黎吳迪就問係咩黎?????
問係唔係屎黎ga.....
又叫Miss袁食左佢話可以通便秘喎
跟住又話@#$#^&@$總之就講左好多好搞笑既野啦
不過我都唔記得左= ="
食到勁飽之後,,,,,,我地又去左參觀沙田果間文化博物館
本身都諗住會好悶
因為小學果時都黎過
咁岩果度開左2個展區都好吸引我地
泡下泡下咁又過左1粒鐘....
跟住就回程,,,,番到黎西灣河我地又去左m記食野
食完之後我地就各自返屋屋啦!!!!
今日都玩得幾開心
希望下次可以再去玩過^^
********************************
等我post幾張我地今日影ge相相俾你地睇下啦!!!
********************************

好曬哇!!!!~.~

知唔知邊個打邊個呢????嘿嘿

似唔似開記招!!!哈哈

個景好掂喲><
4女夾一男

好似暗得濟tim0.0

阿玲,米米,kitty好靚女哇^^

4女夾粒''糖''
|