哩幾日返左黎大陸真好掛住[你]地哇>_<
講真哩幾日d郵目都唔好玩.....悶到我死下死下
7/21
晨早起身搭車去深圳跟住再去機場
我本身係搭2:30機點知delate去到5:30架機先開,,,,,
真係頂!@#$%^**()_
去到夏門都已經差唔多6:30
餓到我死,,,,so即刻去酒店放低行李
之後就去左環島路沙灘附近食海鮮大餐
食飽飽就同d屋屋人係沙灘漫步
雖然沙灘漫步係件好浪漫ge事
但係唔係同[[佢]]就會覺得係件好無聊ge事= =
因為今日個個都好累啦!!!!so11點幾就返酒店訓豬豬
**********************
7/22
今日去左夏門一個叫做SM广場
度食lunch同埋行街街......
哩個广場個名真係超搞笑叫SM~kaka
我的去左一間叫做南翔小籠包ge餐館食lunch
入面d野食都唔錯,,,,食到我好飽
之後就係個广場度行左陣
講真都冇野行>_<
行完我地就坐車車返石獅
坐左2個鍾頭車車終於到啦!!!
到果時又差唔多5點幾...
搞埋小小野就去左同我d親戚食飯
我台灣既其中兩個表哥都返左黎哇~
都有3-5年冇見lu,,,,,
見返佢地真係超開心^^
食完又去左唱卡啦OK happy
玩到1-2點先返酒店
可能今日太多節目再加上今日又飲左好多啤酒同埋紅酒
雖然我又冇醉又唔面紅
但係唔知yy一達落床就訓到成隻豬咁^^
我淋真係累得制啦!!!
**********************************
今日淨係夠時間打到e+,,,
下次再打
|