QOOZA 寫日記囉 登入 論壇 member

 
暱稱: ╭★*-丫靖..*
性別: 女
國家: 香港
 
 

好開心呀!!!!kaka

 
2006 年 7 月 23 日  星期日

哩幾日返左黎大陸真好掛住[你]地哇>_<

講真哩幾日d郵目都唔好玩.....悶到我死下死下

7/21

晨早起身搭車去深圳跟住再去機場

我本身係搭2:30機點知delate去到5:30架機先開,,,,,

真係頂!@#$%^**()_

去到夏門都已經差唔多6:30

餓到我死,,,,so即刻去酒店放低行李

之後就去左環島路沙灘附近食海鮮大餐

食飽飽就同d屋屋人係沙灘漫步

雖然沙灘漫步係件好浪漫ge事

但係唔係同[[佢]]就會覺得係件好無聊ge事= =

因為今日個個都好累啦!!!!so11點幾就返酒店訓豬豬

**********************

7/22

今日去左夏門一個叫做SM广場

度食lunch同埋行街街......

哩個广場個名真係超搞笑叫SM~kaka

我的去左一間叫做南翔小籠包ge餐館食lunch

入面d野食都唔錯,,,,食到我好飽

之後就係個广場度行左陣

講真都冇野行>_<

行完我地就坐車車返石獅

坐左2個鍾頭車車終於到啦!!!

到果時又差唔多5點幾...

搞埋小小野就去左同我d親戚食飯

我台灣既其中兩個表哥都返左黎哇~

都有3-5年冇見lu,,,,,

見返佢地真係超開心^^

食完又去左唱卡啦OK happy

玩到1-2點先返酒店

可能今日太多節目再加上今日又飲左好多啤酒同埋紅酒

雖然我又冇醉又唔面紅

但係唔知yy一達落床就訓到成隻豬咁^^

我淋真係累得制啦!!!

**********************************

今日淨係夠時間打到e+,,,

下次再打

 

 

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 62 | »