今日派左成績表啦!!!!
由68退到85名,,,,
退步左成十幾名>_<
唉......
咁都未夠呀!~!
最慘既就係唔可以同返d fd一班
米米.阿玲一齊係文班
kitty.圳圳係行班
阿泰.yellow沖就係信班
得返我自己一個係忠班
我唔制呀
點解我唔笠既人都去哂忠班,,,,,
我笠d人就去哂其他班
真係激死我啦!!!!
點解.........
下年我一定要努力哇!!!!
我一定要同返你地一班ga~
不過都係好hurt
***********
我一定會記住[[你地]]ga~
笠死你地呀,,,,,
Forever
***********
|